branding
Orcs Must Die! Deathtrap, Robot Entertainment, Orcs Must Die! Deathtrap brzy rozpoutá další řežbu

Orcs Must Die! Deathtrap brzy rozpoutá další řežbu

Orkové se vracejí, váleční mágové vsadí i na kooperaci. Krvavé lázně opět doplní české titulky

Zdroj: Robot Entertainment
18. 7. 2024

Vlny orků a dalších příšer ani po Orcs Must Die! 3 stále neberou konce, čemuž se už příští rok pokusí učinit přítrž pokračování tower defense série Orcs Must Die! s podtitulem Deathtrap. Dle vývojářů ze studia Robot Entertainment se můžeme těšit na typickou akci a řezbu, jakou známe z předcházejících dílů, tentokrát však s důrazem na kooperaci až pro čtyři hráče a celkově větší rozmanitostí a komplexnějším postupem. Stačí se zhostit role válečného mága, popadnout zbraň, nachystat důmyslné systémy pastí a sledovat všechen ten nastalý chaos, masakr a nekončící krvavé lázně.

Vývojáři se rozhodli prostřednictvím Orcs Must Die! Deathtrap inovovat už 13 let fungující sérii za pomoci fanoušků, respektive díky jejich radám a také požadavkům. Jako vždy se tedy můžeme shromáždit před trhlinou, z níž se orkové dostávají do našeho světa a hodlají zaútočit, ale dočkáme se novinek. Vedle již zmíněné kooperace až pro čtyři hráče patří mezi důležité prvky roguelite možnosti vylepšování, vylepšený systém boje zblízka, jemuž se vývojáři dle vlastních slov hodně věnovali, i na dálku, který opět zůstává z pohledu třetí osoby, bohatší strom dovedností nebo vliv různých podmínek . Bude možné si vybrat válečného mága a roli na základě toho, jaké unikátní schopnosti, zbraně, pasti, ale i osobnost samotné postavy nejvíce doceníme a jaký herní styl nám bude nejvíce vyhovovat. Dobře obstojí sami o sobě, ale ve spolupráci s dalšími mágy jsou schopni se vhodně doplňovat pro ještě efektivnější kosení orků. Hra se přizpůsobí počtu hráčů, každá možnost hraní je tak tou ideální, přičemž nabízí jedinečné výzvy a odměny.

Co rozhodně zůstává, je svérázné a komické pojetí hry s mnoha podivnými kaskadérskými kousky a kreacemi, zatímco se budou orkové sunout k zemi (či stěnám, záleží samozřejmě na typu pastí), létat vzduchem či se svíjet v ohni. Tomu značně napomůže i přechod na Unreal Engine 5, díky kterému by měly být ragdolly ještě zábavnější. To všechno samozřejmě v uvolněném duchu, který podporuje i pro sérii typická výtvarná stylizace a velice kreativní fyzikální model. Adrenalin a odhodlání do boje samozřejmě opět podpoří i soundtrack. Některé věci se však změnily a změní i ve hře, proto žádný průchod nebude stejný jako ten předchozí. Pomineme-li stupňování jednotlivých vln a nájezdů orku a dalších nepřátel, budeme mít co do činění i s náhodnými bonusy a také postihy, které ovlivní jak úroveň a její prostředí, ale také přímo našeho hrdinu. Všechny tyto prvky se sčítají a ne vždy je moudré se okamžitě pustit do další vlny nebo závěrečného bosse bez návratu na základnu a posílení obrany či sebe sama. Vliv zde má například i denní doba a počasí.

„Přinášíme větší nálož všeho, co milujete, a přidáváme k ní několik velkolepých novinek. Orcs Must Die! Deathtrap bude nejúžasnější hra, na které jsme kdy pracovali. Nemůžeme se dočkat, až si ji zahrajete!“ uzavřeli vývojáři své oznámení, v rámci kterého se vrátili i do minulosti a připomněli jednotlivé hry a co v nich v průběhu let nabídli. Orcs Must Die! Deathtrap má namířeno na PC a Xbox Series, dočkat bychom se měli zkraje příštího roku. A i tentokrát včetně české lokalizace v podobě titulků.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru