branding
Assassin’s Creed Valhalla, Ubisoft, Odkaz na Valhallu v The Division 2 s Assassinem nijak nesouvisel

Odkaz na Valhallu v Division 2 s Assassinem nesouvisel

Hráči podepisují petici za češtinu. Pustí se do ní nadšenci. Autor God of War se na hru těší

Zdroj: Ubisoft
3. 5. 2020
Název: Assassin’s Creed Valhalla Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 10. 11. 2020

Jako dlouholetý hráč série Assassin’s Creed se zájmem sleduji další vývoj událostí okolo nově oznámeného pokračování s podtitulem Valhalla. Informace dál přicházejí ze všech možných zdrojů, a proto jsem se opět rozhodl shrnout některé z těch nejzajímavějších, které jsem od posledního tématu zaznamenal.

Velmi zajímavou zprávu přinesl magazín Stevivor. Určitě si vzpomenete, že za jeden z prvních nepřímých „důkazů“, že se v novém dílu historické ságy vypravíme mezi Vikingy, byl považován plakát, který hráči loni objevili ve hře The Division 2. Jak se nyní ukazuje, šlo o šťastnou shodu náhod. Prozradil to narrative director Darby McDevitt ze studia Ubisoft Montreal. Obrázek severského válečníka v kápi s předmětem, kterým mohlo být Jablko ráje, a nápisem Valhalla prý s novým Assassinem ve skutečnosti nesouvisel.

Autor God of War se těší, až si Valhallu zahraje

“Víte, co je na tom bláznivé?” Byla to úplná náhoda,” řekl McDevitt. Autory hry Tom Clancy’s The Division 2 jsou švédští Massive Entertainment. Podle McDevitta tehdy o novém dílu Assassin’s Creed nevěděli a chtěli jen do svého titulu vložit nějaký odkaz na severskou historii a kulturu. S novým Assassinem to prý nemělo nic společného. “Nemyslím si ani, že hra v té době měla jméno. Vždycky pracujeme s kódovými názvy a vždy máme víc nápadů na titul,” vysvětlil McDevitt. “Ten obrázek na plakátu nemá s naší hrou nic společného. Až si Valhallu zahrajete, uvidíte, že nijak s plakátem v The Division 2 nesouvisí,” dodal.

Bezprostředně po oznámení Valhally se také hodně citovalo prohlášení, že Ubisoft se nebojí srovnání s God of War. Darby McDevitt v rozhovoru pro GameSpot řekl, že God of War hrál a je skvělý. Podobností se prý autoři Assassina neobávají, protože většina souvisejících her se kloní k mytologii. Jen velmi málo her podle něj zachází s Vikingy jako s historickou látkou. Ubisoft chce podle McDevitta zprostředkovat hráčům pocit, jako by skutečně žili v této době. Během uplynulých dní ostatně vývojáři zopakovali, že si přejí trochu ubrat z doslovné interpretace mytologie, jak ji převedlo Odyssey. Na oznámení Valhally a podobné téma ale reagoval i hlavní autor posledního God of War Cory Barlog. Ani podle něj není důvod k obavám stran podobností obou her. Valhallu si navíc sám rád zahraje. Barlog na Twitteru jasně vyjevil, že prostor je tu pro různé příběhy a interpretace.

Na lokalizaci se chystají ochotní nadšenci, kteří už dříve doplnili překlad do her Assassin’s Creed Rogue a Assassin’s Creed III Remastered.

Vášnivé diskuze vzbudila také informace, že Assassin’s Creed Valhalla nebude obsahovat české titulky. Výbušnému tématu jsme se už ostatně věnovali. Podstatnější v tuto chvíli je, co tato zpráva odstartovala. V první řadě se na webu Change.org objevila petice, jejíž signatáři chtějí přesvědčit Ubisoft, aby hru nechal přeložit. K petici svůj podpis připojily už necelé dva tisíce lidí. Téma se přetřásá rovněž na oficiálním diskuzním fóru Ubisoftu. Minimálně fanoušci na PC, kteří by si bez překladu hru neužili, ale mají naději na šťastný konec s přispěním komunity. Na lokalizaci se chystají ochotní nadšenci, kteří už dříve doplnili překlad do her Assassin’s Creed Rogue a Assassin’s Creed III Remastered.

Ve Valhalle nebudou chybět ani vztahy, romantika a láska. Podobně jako v Odyssey narazíte na spoustu potenciálních partnerů po celé mapě. Darby McDevitt to řekl magazínu Stevivor. Známost přitom můžete znovu navázat i s osobou stejného pohlaví. Odyssey dala v tomto smyslu hráčům značnou volnost, která poněkud utrpěla, když se v rozšíření měla hlavní postava oženit a mít dítě. Ubisoft se za to po kritice některých hráčů omluvil a tuto možnost dodatečně upravil. Na některé vztahy byly podobně jako v sérii Mass Effectu navázané určité úkoly a mnohdy se jednalo víc než o povyražení, takže můžeme jen doufat, že se povede nějak smysluplně tento element zapojit také do pokračování.

Valhalla nebude nutit hráče grindovat

V rozhovoru pro Press Start creative director Ashraf Ismail slíbil, že se autoři rovněž snaží lépe vyvážit nutnost grindovat, což bylo předmětem určité kritiky u Odyssey. Hráči si prý mají užívat obsah, jak si přejí. Pokud se tak někdo bude chtít třeba soustředit jen na příběh, titul mu nebude bránit. “Je opravdu na hráčích, aby se rozhodli, jak chtějí obsah konzumovat,” prohlásil Ismail s tím, že pokud si lidé chtějí užívat jen osobní cestu a vztahy, mohou.

Takto bychom mohli pokračovat ještě hodně dlouho. Ale tohle je to nejpodstatnější, co se od posledního článku urodilo a měli byste to vědět, pokud po Valhalle pokukujte.

Nahlásit chybu v článku

7

Napsat komentář

Další články
Nahoru