branding
Slitterhead, Nový horor od autora Silent Hillu si bude hrát s naší myslí

Nový horor od autora Silent Hillu si bude hrát s naší myslí

Budeme činit volby i mimořádné oběti. Na "nepojmenované" hře dělá pětadvacet lidí

Zdroj: Bokeh Game Studio
26. 6. 2021
Název: Slitterhead Vývojář: Platformy: , , , Žánr: , Datum vydání: 8. 11. 2024

Nová strašidelná hra, na které pracuje autor Silent Hillu a Siren Keiičiro Tojama, se rýsuje zase o něco zřetelněji. Vývojáři z nového japonského týmu Bokeh Game Studio nechávají své fanoušky nahlédnout do zákulisí prostřednictvím videí, které se jednou za pár měsíců objevují na jejich kanálu na YouTube, přesně jak na začátku své cesty slíbili.

Ústřední postavou nového medailonku je spoluzakladatel a producent studia Kazunobu Sato, který opět prozradil pár dalších maličkostí o chystaném titulu. Na hře v tuto chvíli podle něj pracuje asi pětadvacet lidí a během uplynulého roku tak většina činila na dálku kvůli pandemii. Nyní by se měli pomalu vracet do kanceláří a tým se také pravděpodobně rozroste.

Střelné zbraně i meče

Sato prozradil, že ve hře budou hrát důležitou roli volby a rozhodnutí. A že si vývojáři pohrají s myslí hráče. Zajímavé přitom je, že opět popisuje titul spíš jako akční adventuru než survival horory, ale o děsivé prvky prý nouze nebude. Autoři se chtějí hodně zaměřit na postavy a jejich příběhy. Budeme také muset činit nějaké oběti a nebudou vůbec pěkné.

Celý rozhovor vznikl na pozadí motion capture studia, v němž už se rodí animace pro hru. Máme možnost spatřit i něco ze soubojového systému. Zjevně budeme používat střelné zbraně i ty chladné při boji na blízko. Ve videu je vidět, jak vznikají pohyby pro člověka, ale Sato slibuje i spoustu monster. Některá z nich už jsme mohli spatřit na starších obrázcích.

Stále neznáme název hry ani další konkrétní detaily. Keiičiro Tojama se v minulosti vyjádřil, že nechce udělat hardcore horor jen pro skalní fanoušky, ale oslovit širší publikum. Jednoznačně ale půjde o strašidelnou hru. Tojama se chtěl vrátit k hororu, ale optikou každodenního života, který prošel nějakou dramatickou událostí. Nechce hráče jen děsit, ale ukázat normální lidi v mimořádných situacích. Zní to jako nějaký psychologický horor, které dělá například polský Bloober Team.

Sice jsme stále neměli možnost spatřit žádný screenshot přímo ze hry, natožpak video, ale z posledních měsíců máme celou řadu artworků, z nichž si lze udělat docela slušnou představu o zamýšlené stylizaci. Titul by měl vyjít v roce 2023 na PC i konzole.

Více podrobností o studiu a jejich projektu najdete v našem starším článku.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru