O novém Battlefieldu toho zatím mnoho nevíme. Nad rámec faktu, že se v Electronic Arts na „něčem“ pracuje, jsme se dosud dozvěděli jen to, že by nová hra měla být reimaginací celé značky a snahou o skutečný propojený ekosystém, tam ovšem oficiální zprávy končí a o ostatních věcech můžeme pouze spekulovat. Ať už jde o zasazení, skladbu herní nabídky a další detaily, které nepochybně přijdou na přetřes v momentě, kdy se o hře začne mluvit konkrétněji. Od vydání Battlefieldu 2042 nicméně uplynulo pouze 2,5 roku a minimálně v této otázce si můžeme být poměrně jistí – nový Battlefield může být vzdálen ještě několik let. Z inzerátů, prostřednictvím kterých studio Ripple Effect – bývalé DICE LA – hledá nové zaměstnance, však můžeme do zatím poněkud chudé skládanky přidat další dílek. Týká se destrukce a jejího plnohodnotného návratu po mnohdy nepříliš výrazné implementaci v Battlefieldu 2042.
The next game from Battlefield studio Ripple Effect is aiming to deliver the most realistic destruction effects in any video game, according to a job ad.https://t.co/6OGtuYfrHv pic.twitter.com/yrkTIsDoJd
— VGC (@VGC_News) January 13, 2024
Zmíněného inzerátu, konkrétně na pozici ředitele vizuálních efektů, si mezi prvními všimnul portál Tech 4 Gamers. V doprovodném textu k inzerátu se uvádí, že studio hledá prověřeného 3D grafika, který „pomůže zpracovat nejrealističtější a nejúžasnější efekty destrukce v celém odvětví“. To zní ambiciózně, ale nesmíme zapomínat na to, čím série proslula. Ačkoliv v Battlefieldu 2042 chybí systém levolution, který byl ve starších dílech synonymem masivních destrukcí celých částí map, a na základních mapách jde spíše o kosmetickou, nežli funkční záležitost, bylo to právě studio DICE, které zničitelností map proslulo a stanovilo poměrně vysoký standard. Pokud tedy v tomto směru bude naplno pokračovat i nový díl, slibovaná reimaginace, mohli bychom být opět svědky dalšího posunu. V průběhu času navíc vyrostla i vcelku zajímavá konkurence, aktuálně zřejmě nejvíc v podobě hry The Finals, takže je co překonávat a čím hráče ohromovat.
Samotný inzerát ale bohužel není nositelem žádné jiné zásadnější zprávy, pokud za ně nepovažujete například těsnou spolupráci s dalšími grafiky nebo možnost pracovat na dálku se základnou v pobočce ve Vancouveru. Magazín VGC pak k tématu doplňuje, že by Ripple Effect měl být pouze jedním ze tří studií, které na hře pracuje, dalšími by podle všeho mělo být DICE ve Švédsku a Ridgeline Games s tím, že každé bude mít na starost jinou část obsahu. Hlavními tahouny má být DICE, které se postará o multiplayer a dohlédne na vývoj singleplayerové části v Ridgeline Games. Lidé z Ripple Effect pak mají být zodpovědní za úplně nový zážitek, který bude vycházet z kořenů série, detaily ale známy nejsou.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Je trapne kdyz po me pali neco z poradneho kanonu a schovam se nekde za 1mm plech a jsem v bezpeci.
Doufam ze doba realisticky znicitelneho prostredi ve hrach prijde brzy a bude to takovy standard pro vsechny hry, myslim ze procesoroveho vykonu je na to dost uz ted