Poslední zprávy, které přišly na konto nového dílu série Battlefield, zmiňovaly zapojení studia Motive do vývojového procesu k týmům DICE, Ripple Effect a Criterion. Zástupci EA začátkem dubna také potvrdili, že Motive nepřestává pracovat na Iron Manovi a generální ředitel studia Patrick Klaus potvrdil, že pro vývoj Battlefieldu vzniká samostatný tým. Za poslední dobu to však byly poslední oficiální informace, které jsme o vznikajícím pokračování jedné z nejproslavenějších stříleček slyšeli, což se ale částečně mění v těchto dnech díky několika prohlášení generálního ředitele Electronic Arts Andrewa Wilsona. V rozpravě s investory nad posledními finančními výsledky totiž stále neoznámený Battlefield zmínil a naznačil, že jeho přípravy probíhají podle plánu.
In today’s earnings call, EA CEO Andrew Wilson says he has been playing the next Battlefield game with the development team and it will be a „tremendous live service.“ pic.twitter.com/zCpw6GEejL
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) May 7, 2024
Jak byste se mohli sami dočíst ve finanční zprávě za 4. čtvrtletí fiskálního roku 2024, vývojáři se rozhodli vyslyšet komunitu a její volání po ještě hlubším a propracovanějším zážitku, než tomu bylo v případě Battlefieldu 2042, resp. v jeho jednotlivých sezónách po vydání. Wilson zopakoval, že se k týmům pracujícím na novém dílu připojili lidé z Motive, kteří by se měli postarat o příběh nebo jeho části a doplnit tak další experty z ostatních zmiňovaných studií. Již poněkolikáté tak dochází k potvrzení, že nový Battlefield nabídne jak očekávanou multiplayerovou zábavu, tak i singleplayerovou část, byť zatím neznáme žádné bližší podrobnosti. „Před několika týdny jsem jednotlivé týmy navštívil a nemohu být víc nadšený z toho, co mi ukázali a co jsme si mohli zahrát,“ řekl pak Wilson.
Během rozpravy s investory pak Wilson odpovídal na dotaz analytika Erica Handlera, který se původně ptal na možnost rozdělení, jak si stojí jednotlivé žánry her s live service prvky ve smyslu rozvrstvení příjmů. Finanční ředitel Stuart Canfield na tuto otázku odpovědět nechtěl konkrétně, dodal nicméně, že nejvíce peněz plyne z EA Sports FC, The Sims a Apex: Legends, do příjmů z live service titulů jsou ale zahrnuty i mobilní hry a přirozeně i další tituly nad rámec zmíněného trojlístku. Andrew Wilson pak slova Canfielda potvrdil, přidal k nim několik detailů týkajících se například úspěchu Maddenu a očekávaného příchodu hry zpracovávající univerzitní ligu v americkém fotbalu, ale dostal se znovu také k Battlefieldu. „A znovu, jak už jsem zmínil během prezentace, strávil jsem poměrně hodně času s týmy, které pracují na Battlefieldu, a půjde o další famózní live service záležitost,“ uvedl Wilson. Naznačil také, že fanoušci mohou očekávat využití podobné šablony, na které stojí EA Sports FC, na konkrétní detaily je ale i v tomto ohledu stále velmi brzy.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.