branding
Nová hra od Bungie bude nejspíš odlehčené RPG

Nová hra od Bungie bude nejspíš odlehčené RPG

Směřování dalšího titulu naznačují inzeráty. Na vývoj obdrželo studii investici od NetEase

Zdroj: Bungie
9. 6. 2020

Před dvěma lety obdrželo studio Bungie investici ve výši 100 milionů dolarů od čínské společnosti NetEase. V blogovém příspěvků, který tento partnerství blíže popisoval, slíbili autoři Halo či Destiny vybudování nových herních světů a prozkoumání cest, kterými se dosud nevydali. Jinými slovy, vedle Destiny zatoužili pracovat i na něčem dalším a stát se studiem několika aktivních značek, které by si navíc byli schopní ve vlastní režii vydat. A aby svůj stvrdili, zaregistrovali si ruku v ruce s tímto oznámením značku Matter, která se pravděpodobně začíná v kancelářích Bungie zhmotňovat.

Dá se usuzovat, že se ze sci-fi prostředí Destiny skutečně přesuneme do fantasy světa, i když to druhý inzerát přímo nezmiňuje.

Jak si všimli redaktoři magazínu Video Games Chronicle, studio vypsalo několik inzerátů, v nichž poměrně otevřeně zve budoucího designéra, resp. art directora k práci na odlehčeném RPG s prvky lootování, kterým by mohl být výše uvedený Matter. V popisu budoucího designéra plánovaného titulu se uvádí, že by měl mít zkušenosti s vytvářením systémů pro lootování a stát se doslova lepidlem mezi mečem a úspěchem. „Život v databázi stovek cetek, zbraní a brnění pro vás nebude ničím novým. Stejně jako tvorba systému, který tyto věci chytře rozmístí v podzemí nekromanta,“ uvádí inzerát konkrétně. Dá se proto usuzovat, že se ze sci-fi prostředí Destiny skutečně přesuneme do fantasy světa, i když to druhý inzerát přímo nezmiňuje.

Art director, tedy člověk, který udává směr vizuálnímu ztvárnění celé hry, by měl být podle požadavků Bungie schopný tvořit v zájmu lehkého humoru a pitoreskních postav. Studio požaduje, aby zájemce vnímal propojení mezi grafikou a hratelností a byl schopný například zachytit, jak odlišné postavy a prostředí promlouvá k odlišným kulturám celého světa. „Coby art director budete definovat podobu nové značky od Bungie a pracovat na všech aspektech grafiky na cestě od prototypu až po finální produkci,“ vymezuje inzerát. Současně s tím ale jasně naznačuje, že projekt je momentálně ve velmi rané fázi vývoje a jen tak se ho nedočkáme. Samozřejmě za předpokladu, že Bungie nepracuje souběžně na ještě jednom projektu, kterého by se mohla týkat v úvodu zmíněná investice.

Přikláníme se ale v úvahách spíše k tomu, že vedle Destiny momentálně pracují vývojáři pouze na jedné další hře, kterou by měli podle loňských plánů doručit do roku 2025. Časově vše sedí, a jak uváděl loni v září 2019 šéf Bungie Pete Parsons, bylo nejdříve nutné ustavit vydavatelskou skupinu, která je nedílnou součástí vize za osamostatněním. V rámci toho ještě můžeme připomenout, že Bungie ukončilo na začátku loňského roku partnerství s Activisionem a získalo veškerá práva na Destiny, jehož je nadále nejen vývojářem, ale současně i vydavatelem. Už dnes se navíc dozvíme víc o nové kapitole Destiny 2, které je i po letech stále aktivní a těší se na další rozšíření Season of Arrivals.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru