Japonské studio Tango Gameworks má na kontě velké hry The Evil Within, jeho pokračování a naposledy Ghostwire: Tokyo z loňského března. Další titul by ale měl být jiný a menší. Tvrdí to alespoň Jeff Grubb v pořadu The XboxEra Podcast. A není sám. Začátkem letošního, možná už v lednu, roku by se podle něj měla konat další velká akce Microsoftu a právě tady by měla hra být představena. Má to podle něj být menší projekt na způsob Pentimentu od studia Obsidian Entertainment. Což sice nebyl velký AAA blockbuster, ale skvěle hodnocená a vlastně docela komplexní hra.
Podle Grubba půjde o první nový projekt od chvíle, kdy studio Tango Gameworks koupil Microsoft společně s firmou ZeniMax Media. To bylo v březnu 2021. Pod hlavičkou Microsoftu už samozřejmě vyšel loni v březnu Ghostwire: Tokyo, ale ten byl oznámen dávno předtím a paradoxně jej dnes ještě na Xboxu nenajdeme. Dorazí sem pravděpodobně letos v březnu, až vyprší konzolová časová exkluzivita pro PS5.
Menší titul od Tango Gameworks dává smysl hned z několika důvodů. Obsidianu tenhle experiment vyšel. Zakladatel studia Šindži Mikami opakovaně mluvil o tom, že chtějí dělat vedle velkých i menší tituly. A také, že chce, aby pracovali na víc hrách současně a podíleli se na nich různé týmy uvnitř studia. Že to funguje i jako dobrý vnitrofiremní inkubátor talentů. Šikovní nováčci mohou dostat víc svobody a zkusit projevit své nadání. Jeden takový projekt už má ostatně Tango za sebou, i když dopadl neslavně. Mobilní hra Hero Dice vyšla loni a skončila po pouhých pěti měsících, aniž by opustila Japonsko.
Jenže tím informace o novince nekončí. Hned z několika dalších neoficiálních zdrojů k nám doputovaly informace, že menší hra od Tango Gameworks se jmenuje Hi-Fi Rush a vyjde do konce roku 2023. ZeniMax si přitom tento název registroval už před víc než rokem a později také uvedené logo. Má jít o rytmickou akci zasazenou do Japonska připomínající snad Jet Set Radio. Navíc se z ní už před pár týdny objevily na internetu nějaké údajné artworky. Ve svém portfoliu je zveřejnil výtvarník Jamie Martin. Ten hru nazýval sci-fi střílečkou s modulárním designem prostředí a překážkami. Martin pracuje pro společnost Improbable, která často spolupracuje se ZeniMaxem.
Spousta věcí do sebe zapadá. Možná ve hře nenajdeme nakonec vše, možná naopak ještě v lednu Microsoft představí přesně to, co se k nám z různých stran dostalo neoficiálně. Každopádně by dávalo smysl, kdyby se v Tango Gameworks rozhodli zužitkovat nedávné zkušenosti na poli first person akcí s dalším technologicky podobným projektem.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.