branding
Nintendo potvrdilo, že nový model Switche letos nevyjde

Nintendo potvrdilo, že nový model Switche letos nevyjde

Prezident společnosti spekulace o Switch Pro s větším 4K displejem prozatím vyvrátil

31. 1. 2020

V návaznosti na včerejší zveřejnění finančních výsledků Nintenda za uplynulé čtvrtletí finančního období dnes japonská společnost uspořádala tiskový brífink, na kterém vystoupil prezident Šuntaro Furukawa a výkonný ředitel Hadžime Murakami. Podle informací Reuters probírali za doprovodu dlouhé prezentace prodejní výkon her i hardwaru, promluvili o budoucí strategii Nintenda a velmi krátce se vyjádřili také na konto spekulací o novém výkonnějším modelu Switche. Ten by měl nabídnout vyšší rozlišení, větší displej, delší výdrž baterie a podle některých spekulací také přinést cartridge s větší kapacitou.

Je zřejmé, že se chce Nintendo vyhnout podzimní konzolové bitvě, která opět vzplane mezi Sony a Microsoftem a bude chtít hráče oslovit až v momentě, kdy se situace trochu uklidní.

Pokud jste tedy příchod „Pro“ verze populární konzole vyhlíželi i vy, Furukawa pro vás nemá dobrou zprávu. Podle jeho vyjádření prý nemá Nintendo žádné plány vydat v letošním roce nový model Switche, čímž ale logicky nevyvrací, že by společnost na vylepšené revizi pracovala. I bez dalšího komentáře je tedy zřejmé, že se chce Nintendo vyhnout podzimní konzolové bitvě, která opět vzplane mezi Sony a Microsoftem a bude chtít hráče oslovit až v momentě, kdy se situace trochu uklidní. Stranou nemůže zůstat ani skutečnost, že Nintendo v loňském roce začalo prodávat odlehčenou verzi konzole bez možnosti sejmout z ní ovladače, a také jí je třeba dát dostatek prostoru pro marketing, promo a samotné prodeje.

Co se týká dalších informací, sluší se alespoň zopakovat včerejší zprávu o uspokojivých prodejích a zářezu v historické tabulce nejprodávanějších konzolí od Nintenda. Switch se totiž posunul na třetí místo před SNES a rámuje úspěch v aktuální generaci. Konkrétně se ke konci loňského kalendářního roku prodalo již 52 milionů kusů Switche, přičemž necelých 11 milionů připadlo v prodejích na období mezi říjnem a prosincem 2019. I z těchto důvodů proto nechce Nintendo podle Furukawy nic zásadního měnit na své strategii a bude se v letošním roce soustředit na další zvětšování hráčské základny a logicky také rozvoj svých značek. Ruku v ruce s tím jde i posilování v segmentu mobilních her, který sice tvoří pro Nintendo jen zlomek z celkových příjmů, ale zaznamenává přibližně 10procentní nárůst v porovnání s rokem 2018.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru