Ačkoliv považujeme sérii Assassin’s Creed za historickou, nesmíme zapomínat na původní, byť v posledních dílech v podstatě ignorovaný fakt, že celá linka je úzce napojená na dění v současnosti. Všechny příběhy konkrétních postav jsou jen odrazem vzpomínek předávaných potomkům po generacích a zprostředkovaných pomocí Animu, díky čemuž jsme se mohli v některých dílech vymanit z dobového zasazení a alespoň chvíli sledovat linku kolem Desmonda Milese nebo jeho otce Williama Milese. Nyní se zdá, že vývojáři z Ubisoftu zřejmě chtějí tuto linku oživit a dát hráčům víc z moderního pozadí, což má naznačovat nepoužitá potitulková scéna, která měla být připravená pro Assassin’s Creed Mirage. V datech hry ji objevil insider vystupující pod přezdívkou Sliderv2 a dokázal dát dohromady nejen samotnou cutscénu, ale také dialog, odhalující informace o jakési velké změně a hlavně posunu moderní linky daleko do budoucnosti.
Ve videu, které insider sdílel už před několika dny, je v první řadě vidět moderní anténa umístěná kamsi do pouště za Bagdádem. Už jen to, že se v historickém prostředí objevuje něco z „našeho“ světa je nezvyklé a podobně nezvyklý je i získaný dialog. Sám Sliderv2 upozorňuje, že byl v datech hry označen jako „PostCredits_ACNeoTease“, podle čehož lze usoudit, že prostřednictvím něj chtěli vývojáři lákat na chystaný Assassin’s Creed Hexe, který byl nejdříve znám jako Assassin’s Creed Neo. Co se týče obsahu dialogu, varujeme před možnými spoilery, i když z nich není jednoznačně jasné, jak celou záležitost vývojáři myslí a na co přesně odkazují.
Dialog probíhá mezi dvěma operátory Animu, kteří společně žasnou nad tím, že se ve vzpomínkách objevuje právě zmíněná anténa. První z operátorů si ji nevšiml ani během tří let, které strávil prací na vzpomínkách Basima, oba se ale shodují na tom, že DNA, ze kterého vzpomínky pochází, je doslova zlatým dolem na informace. Pak přijde na přetřes, že pochází od jakéhosi Williama Milese – jednoho z posledních mentorů assassínu před onou velkou změnou – kterého si však jeden z operátorů není schopný hned vybavit. Na tomto místě dojde k odhalení, že dialog u Animu probíhá ve vzdálené budoucnosti, protože 21. století, na které operátorka poukazuje právě s odkazem na Williama Milese, je podle druhého operátora velmi vzdálenou minulostí. V závěru se pak operátoři shodnou, že k Milesovi se pojí mnoho zajímavých vzorků vzpomínek a povídání ukončí tím, že se potkají v kuchyňce u kávy.
Co to ale znamená pro Assassin’s Creed Hexe, resp. celou sérii? Hráči jsou přesvědčení, že sledují snahu o restart moderní linky, která se však nikdy netěšila příliš velké oblibě, a proto jsou diskutující pod videem i v diskuzích trochu skeptičtí. Přesun do vzdálené budoucnosti by ale mohl skutečně umožnit vývojářům opustit Desmonda i Williama a přivést na scénu někoho úplně nového, kdo by třeba nezaostával svým charakterem a zpracováním za hlavními historickými hrdiny jednotlivých dílů. To byl vždy ten největší problém, společně s podivně podávanými událostmi ze současnosti, které například na konci Assassin’s Creed 3 působily hodně křečovitě. Nic dalšího ale neznáme, tedy ani důvod, proč se vývojáři rozhodli tuhle cutscénu či dialog nakonec nepoužít, byť se vzhledem k hrubosti a neodladěnosti celé scény zdá, že rozhodnutí nepadlo na poslední chvíli.