branding
Na novém survivalu od Blizzardu se pracuje už několik let

Na novém survivalu od Blizzardu se pracuje už několik let

Půjde o first person akci. Souběžně s tím má Blizzard pracovat i na další neoznámené hře

Zdroj: Blizzard
31. 1. 2022

Společnost Blizzard odhalila minulý týden prostřednictvím inzerátů úplně novou hru. Má jít o dosud nepojmenovaný survival, ve kterém budeme podle jediných dvou dostupných artworků cestovat z našeho světa do fantasy prostředí, plného dobrodružství a hrdinů. Pokud všechno poběží podle plánu, půjde o první novou značku od uvedení akce Overwatch, ze zmiňovaného inzerátu nicméně vyplývalo, že si na vydání ještě počkáme. Zdálo se totiž, že je hra teprve na začátku svého vývoje, což ale ve světle nových zjištění přestává platit. Krátce po odhalení hry se k ní totiž na sociálních sítích začali hlásit jednotliví členové týmu a postupně vyšlo najevo, že se na hře už nějakou dobu dělá, čili slova prezidenta Blizzardu o tom, že už s novinkou strávil mnoho hodin, dostávají úplně nový rozměr.

Informaci o délce probíhajícího vývoje vyčetli redaktoři PC Gameru z profilu vedoucího projektu Craiga Amaie na LinkedInu. Amai v něm uvádí, že se dosud neoznámené survival hry ujal už v červenci 2017 a od té doby pracoval na ustavení celkové vize, vybudování týmu a dalších detailech, při nichž konzultoval jednotlivé aspekty s ostatními odděleními a týmy napříč celou společností. Bez ohledu na Amaiovu pracovní náplň tak můžeme prohlásit, že se na hře pracuje už 4,5 roku a je tudíž pravděpodobné, že mohou existovat i poměrně velké prototypy, ke kterým se podle svého prohlášení mohl dostat i prezident Blizzardu Mike Ybarra. Znamenalo by to rovněž, že hra nemusí být vzdálena dalších pět let, jak mnozí s ohledem na rychlost vývoje her od Blizzardu očekávali a zdá se také, že nálada uvnitř týmu není ani vzdáleně podobná tomu, jaká situace panuje kolem celého subjektu Activision Blizzard.

Jak už bylo řečeno výše, ke hře se po odhalení nezbytného minima začali přihlašovat jednotliví vývojáři a nešetří optimismem. „Přidejte se k nám. Tým je skvělý a přátelský, a tenhle projekt… Vážně hrozně cool,“ říká například grafička Melissa Kelly, která pracovala v Insomniac Games a v Blizzardu vedle nového projektu také na hře Overwatch. Její kolegyně ze stejného oddělení Janice Chu pro změnu říká, že pracovala na herním rozhraní, než přešla k jinému projektu, ale předala jej do rukou další zkušené osobě a tvrdí, že v tomto ohledu půjde o fantastickou práci. A do třetice z oddělení grafiků – Andrew Porter na svém Twitteru říká, že od chvíle, kdy nastoupil do Blizzardu (leden 2019, pozn. red.), dělá právě na téhle skvělé hře v úžasném týmu a láká všechny, komu se některá z nově otevřených pozic líbí, aby mu napsali soukromou zprávu. Z tweetů však bylo možné vyčíst i to, že survival od Blizzardu bude zpracován do podoby first person akce, i když to pochopitelně nevylučuje ani možnost kameru přepínat. O FPS kameře nicméně mluví producentka Camillle Sanfrod, která – stejně jako její kolegové – současně láká další nadějné umělce, aby se k týmu přidali.

Odhlédneme-li od probírané survival hry, v Blizzardu se nad rámec blížící se akvizice ze strany Microsoftu mají dít věci. Ačkoliv má společnost naplno rozběhnutý vývoj dvou her ze série Diablo a pokračování Overwatch, má se pracovat ještě minimálně na jednom projektu, který zmínil novinář Jez Corden. V podcastu The Xbox Two naznačil, že byl odhalením survivalu překvapen, protože o něm vůbec nic nevěděl a naopak si myslel, že oznámena bude hra, o které ví. „Nebudu o ní ale mluvit, aby se někdo kvůli mě nedostal do problémů. Z toho, co jsem ale slyšel, je kalendář Blizzardu opravdu hodně silný,“ řekl Corden a přidal možná i další uklidnění pro fanoušky, že Blizzard rozhodně nesklízí zbraně.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru