Starfield, Starfield, Starfield… Po relativně suchém období je ho teď celkem pochopitelně všude plno a okolo nového sci-fi eposu od Bethesdy se točí spousta různých menších i větších témat. V posledních dnech jsme se už titulu věnovali, ale příval dalších zpráv si zasluhuje, abychom se pokusili o takový stručný telegrafický souhrn speciál.
Šéf Xboxu Phil Spencer ujistil v rozhovoru pro Giant Bomb, že Microsoft vydělá na Starfieldu, i když je součástí předplatného Game Pass. Starfield podle něj bude katalyzátorem pro růst Game Passu na různých platformách. Hráči se nemají obávat.
I když se to netýká přímo Starfieldu, jeho autor Todd Howard v rozhovoru pro IGN naznačil, že The Elder Scrolls VI může být jeho poslední hrou v této fantasy sérii. Zažertoval, že nemládne. Dnes je Howardovi 52 let a v Bethesdě pracuje od roku 1994. Vzhledem k tomu, že vývoj TES6 se teprve naplno rozjede, bude určitě pár let trvat a po něm zřejmě dojde zase na jinou značku, není Howardův odhad zase tak nerealistický.
Ve stejném rozhovoru pro IGN Howard prozradil, že už plánuje příběhové rozšíření pro Starfield nazvané Shattered Space a další přídavný obsah. I když je podle něj hra už takhle velká, chtějí v budoucnu doplňovat další obsah podobně jako u svých starších titulů. Expanze Shattered Space bude součástí digitální prémiové edice a edice Constellation.
Pro IGN Howard také vysvětlil, jak se to má se spekulovanou pomocí od studia id Software. Odborníci na first person akce skutečně pomohli Bethesdě se Starfieldem, ale na poli grafiky, nikoli souboje nebo gunplaye, jak se spekulovalo a jak se stalo v minulosti u Falloutu 4. Tehdy jim skutečně asistovali. U Starfieldu si už ale prý Bethesda řešila souboje sama. Howard prozradil, že díky id Softu chtěla teď Bethesda přenést nějaké aspekty enginu id Tech do jejich Creation Enginu. Aby Starfield prostě vypadal lépe.
V rozhovoru pro IGN také Howard řekne, že Starfield je jako pět nebo šest her v jedné.
Výtvarník Dannie Carlone z týmu Santa Monica Studio na Twitteru brání své kolegy v otázce frameratu. Říká, že 30 fps není známka nedokončené hry, ale volba.
Šéf Xbox Game Game Studios Matt Booty prohlásil v rozhovoru pro magazín Axios, že hráči i herní průmysl si musí zvyknout na to, že velké hry už se nedělají dva nebo tři roky. Vývojový cyklus se prodloužil a trvá čtyři až šest let. To je i důvod, proč se zpomalilo vydávání nových her v některých zavedených sériích. Podle Bootyho se zvýšila také očekávání hráčů, hry jsou ambicióznější. Jde samozřejmě mimo jiné o reakci na dlouhý vývoj Starfieldu.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.