Na konci září se hráči remasterovaných verzí prvních tří dílů série Metal Gear Solid z Master Collection dočkali důležitého patche. V MGS2 a MGS3 dostali dostali konečně možnost změnit grafický režim, resp. rozlišení, ve kterém se hra renderuje, ale také rozlišení, do kterého je upscalovaná. Jednoduše řečeno to vedlo k vylepšení ostrosti obrazu a podtržení pocitu, že člověk skutečně hraje remaster a ne jen zvětšenou a náležitě rozmazanou původní verzi hry. Teď stejný patch dorazil také na konzole PlayStation 4, PlayStation 5 a Xbox Series, nicméně Nintenda Switch, na kterém je kolekce rovněž dostupná, se bohužel změny rozlišení netýkají.
Jak píší vývojáři na oficiálních stránkách hry, patch přináší i další věci nad rámec řešení problémů s obrazem, nelze ale nevidět, že tohle je hlavní část přechodu na verzi 2.0.0. Tabulka hovoří za vše, byť se může zdát být trochu nepřehledná s ohledem na to, co lze měnit a u jakých konkrétních verzí kolekce. Omezení jsou ale vcelku očekávaná, například u Series S nelze počítat s hraním ve 4K, protože to konzole ani nenabízí nebo že si na základní verzi PS4 nemůžete zvolit rozlišení interního renderování.
Článek je doplněn o ukázky toho, jak se změny jednotlivých presetů promítají do hry, a stejně jako před dvěma měsíci musíme i na tomto místě uznat, že rozdíl skutečně vidět je. Ať už se jedná o scény jako celek, nebo specificky o detaily nejrůznějších modelů či nápisů, kolekce konečně začíná plnit smysl, se kterým zřejmě vznikala. Stranou pak nemůžeme opomenout možnost plně si nastavit ovládání, což je jediná novinka, která se v rámci tohoto patche týká i Switche.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.