V dozvucích prezentace Ubisoft Forward přináší magazín VGC další informace o Assassin’s Creed Shadows. Japonské dobrodružství, ve kterém budeme hrát za dvojici protagonistů, vychází v polovině listopadu, díky videím a nově i rozhovoru s game directorem Simonem Lemay-Comtoisem si však už nyní můžeme udělat poměrně solidní obrázek. Hru jsme prostřednictvím nového videa viděli v akci a mohli jsme načerpat rozdíly při hře za Jasukeho a Naoe, mohli jsme se pokochat zpracováním obyvatel vesnic i měst a velký prostor byl věnován i soubojovému systému. Lemay-Comtios se nicméně v rozhovoru pro zmíněný magazín zabýval tématem velikosti mapy a potvrdil, že Shadows nebudou tím největším dílem série.
Assassin’s Creed Shadows’ Japan world map is “roughly similar” in size to Egypt in Assassin’s Creed Origins.https://t.co/BfVKc0NkiU pic.twitter.com/3dXOsxDzs7
— VGC (@VGC_News) June 11, 2024
Game director velikost mapy AC Shadows přirovnal k egyptskému AC Origins a potvrdil tudíž, že hráči nemají čekat tolik prostoru, kolik se jim dostalo ve vikinském AC Valhalla. Dále v rozhovoru pak ještě upřesnil, že ačkoliv je Japonsko omýváno ze všech stran oceánem, nedojde na nic, co by se byť jen vzdáleně podobalo dílu AC Odyssey, a to ani v případě velkého jezera Biwa, které se na mapě rovněž nachází. „[V porovnání s Egyptem] je Japonsko mnohem hornatější, navštívíte menší hory a údolí, protože právě v údolích se podle našeho vlastní zjištění nachází nejvíc zajímavých věcí,“ řwkl Lemay-Comtois. Připustil, že sice v horách můžete najít chrámy a další zajímavá místa, ale nejde o nic významného právě v porovnání s tím, co se nachází v nížinách.
Podle game directora mapa odpovídá potřebám příběhu, který se odehrává z velké části ve středním Japonsku. I z toho důvodu nebylo prý na stole, že by zpracovávali pro Shadows celou mapu Japonska, díky tomu se ale mohli ve smyslu detailů soustředit na některé z částí map ještě pečlivěji. Lemay-Comtois zmínil pevnosti v Kjótu nebo Ósace, které by měly být dostatečně detailní a putování mezi nimi má představovat jisté dobrodružství. I tuto míru museli vývojáři zvažovat a najít přesný balanc mezi zážitkem a realismem. Pokud jste tedy náhodou očekávali, že se v rámci Japonska vydáte kamkoliv, musíme vás zklamat, z druhé strany ale máme v živé paměti, jak vývojáři pracovali s rozšířeními pro Valhallu a žije tudíž šance, že se v budoucnu za hranice této země podíváme.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Nicméně Valhalla byla cca 140-150. Takže se vrací k normálnější velikosti. Ale ano, stále větší než GoT. Ale osobně mi to nevadí. Origins/Odyssey jsou za mě ideál pro open world. Odyssey bylo nafouknuté kvůli moři