Assassin’s Creed Shadows (Red), Ubisoft, Mapa AC Shadows bude přibližně odpovídat Origins

Mapa AC Shadows bude přibližně odpovídat Origins

Hráči se mohou těšit na jezera, hory i chrámy. Důležité jsou i pevnosti ve velkých městech

Zdroj: Ubisoft
12. 6. 2024
Název: Assassin’s Creed Shadows (Red) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 15. 11. 2024

V dozvucích prezentace Ubisoft Forward přináší magazín VGC další informace o Assassin’s Creed Shadows. Japonské dobrodružství, ve kterém budeme hrát za dvojici protagonistů, vychází v polovině listopadu, díky videím a nově i rozhovoru s game directorem Simonem Lemay-Comtoisem si však už nyní můžeme udělat poměrně solidní obrázek. Hru jsme prostřednictvím nového videa viděli v akci a mohli jsme načerpat rozdíly při hře za Jasukeho a Naoe, mohli jsme se pokochat zpracováním obyvatel vesnic i měst a velký prostor byl věnován i soubojovému systému. Lemay-Comtios se nicméně v rozhovoru pro zmíněný magazín zabýval tématem velikosti mapy a potvrdil, že Shadows nebudou tím největším dílem série.

Game director velikost mapy AC Shadows přirovnal k egyptskému AC Origins a potvrdil tudíž, že hráči nemají čekat tolik prostoru, kolik se jim dostalo ve vikinském AC Valhalla. Dále v rozhovoru pak ještě upřesnil, že ačkoliv je Japonsko omýváno ze všech stran oceánem, nedojde na nic, co by se byť jen vzdáleně podobalo dílu AC Odyssey, a to ani v případě velkého jezera Biwa, které se na mapě rovněž nachází. „[V porovnání s Egyptem] je Japonsko mnohem hornatější, navštívíte menší hory a údolí, protože právě v údolích se podle našeho vlastní zjištění nachází nejvíc zajímavých věcí,“ řwkl Lemay-Comtois. Připustil, že sice v horách můžete najít chrámy a další zajímavá místa, ale nejde o nic významného právě v porovnání s tím, co se nachází v nížinách.

Podle game directora mapa odpovídá potřebám příběhu, který se odehrává z velké části ve středním Japonsku. I z toho důvodu nebylo prý na stole, že by zpracovávali pro Shadows celou mapu Japonska, díky tomu se ale mohli ve smyslu detailů soustředit na některé z částí map ještě pečlivěji. Lemay-Comtois zmínil pevnosti v Kjótu nebo Ósace, které by měly být dostatečně detailní a putování mezi nimi má představovat jisté dobrodružství. I tuto míru museli vývojáři zvažovat a najít přesný balanc mezi zážitkem a realismem. Pokud jste tedy náhodou očekávali, že se v rámci Japonska vydáte kamkoliv, musíme vás zklamat, z druhé strany ale máme v živé paměti, jak vývojáři pracovali s rozšířeními pro Valhallu a žije tudíž šance, že se v budoucnu za hranice této země podíváme.

Nahlásit chybu v článku

6

Napsat komentář

Další články
Nahoru