branding
Kerbal Space Program 2, Private Division, Kerbal Space Program 2 se odkládá na rok 2023

Kerbal Space Program 2 se odkládá na rok 2023

Jde o čtvrtý posun vydání od oznámení v roce 2019. Hra už dokonce změnila i své vývojáře

Zdroj: Private Division
17. 5. 2022

Další zpráva, která přichází společně s výsledky hospodaření společnosti Take-Two Interactive, se pojí s jejím vydavatelským labelem Private Division a hrou Kerbal Space Program 2. Projekt, který byl oznámen v roce 2019 s tím, že už o rok později se do něj budou moci hráči sami pustit, byl znovu odložen – celkově již počtvrté – a počítat s ním můžete nejdříve v roce 2023. Jde o další několikaměsíční posun, protože pokračování poťouchlé simulace mělo dorazit ve druhé polovině letošního, i když zatím nemělo pevně stanovený termín. Důvodem je komplexita celého projektu a složitost jednotlivých herních mechanismů, na jejichž dokončení zkrátka potřebují vývojáři z Intercept Games víc času.

„Po technologické stránce vytváříme nesmírně složitou hru, takže čas navíc nám pomůže zajistit kvalitu i úroveň, kterou si titul zaslouží,“ komentoval odklad creative director Kerbal Space Program 2 Nate Simpson. „I nadále se soustředíme na to, aby hra fungovala na nejrůznějším hardwaru, měla skvělou grafiku a byla bohatá po obsahové stránce,“ dodal pak Simpson a jeho komentář směřuje nejen k PC, ale také k PS4 a Xboxu One, na které má hra mířit. Je však možné, že kvůli odkladům už vývojáři přehodnotili cílové platformy, a ačkoliv nemluví o vyškrtnutí verzí pro předchozí generaci konzolí, zahrnout tu současnou by hře nepochybně prospělo.

„V Intercept Games jsme vytvořili velkolepý tým – tým, který zahrnuje i klíčové členy vývojářského týmu stojícího za původní hrou Kerbal Space Program,“ říká Simpson a otevírá tím i další nepříjemné téma, které se se hrou pojí. Možná vám totiž nesedí zmínky o tom, že na hře pracují lidé z Intercept Games, když byli od začátku autory lidé ze Star Theory Games. Musíme ale připomenout, že studio před dvěma lety zbankrotovalo, aby se převážná část týmu sešla pod hlavičkou nového studia Intercept Games, včetně zmíněného creative directora Natea Simpsona, producenta Natea Robinsona a ředitele studi Jeremyho Ablese. Intercept Games vzniklo jako přímá odpověď na dění kolem Star Theory Games a ve struktuře Take-Two Interactive spadá pod zmíněný vydavatelský label Private Division.

Co se týče hry jako takové, KSP 2 má přirozeně navazovat na první díl, ale posunout možnosti stavby vesmírných korábů na úplně novou úroveň. Pomoci tomu má nejen vizuální zpracování, ale také propracovanost dílčích mechanismů a postupů, díky kterým má hráč dostat mnohem více volnosti a možností. Naposledy o hře mluvili lidé z Intercept Games před měsícem ve vývojářském deníčku, v němž se mluvilo o mezihvězdném cestování a příběhu za hranicemi domovské planety Kerbin. Navzdory okolnostem působí KSP 2 opravdu dobře, a pokud jste patřili mezi příznivce původní hry, určitě si přijdete na své. Jen je škoda, že vývojáři musí řešit podobné záležitosti a neustále posouvat termín dokončení. Snad alespoň hra vyjde dřív nežli později.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru