branding
Project 007 (James Bond), IO Interactive, IO Interactive už brzy promluví o projektu 007

IO Interactive už brzy promluví o projektu 007

Hakan Abrak připomněl, že hráči zažijí zrod Jamese Bonda. Vývoj prý probíhá skvěle

Zdroj: ilustrační foto, IO Interactive
17. 10. 2024
Název: Project 007 (James Bond) Vývojář: Vydavatel:

Čtyři roky uplynuly od oznámení, že studio IO Interactive, známé zejména díky sérii Hitman, pracuje na nové hře s agentem Jamesem Bondem. Bohužel, za celou dobu vývoje se hráči mohli těšit jen z minima informací a náznaků, které přicházely například prostřednictvím finančních zpráv nebo rozhovorů, kdy pověření lidé tu a tam zmínili nějaký nový detail. Prozatím se na tom nic nemění, generální ředitel IO Interactive Hakan Abrak nicméně v novém rozhovoru pro IGN potvrdil, že období ticha již brzy skončí a vývojáři budou konečně připraveni odhalit víc konkrétních detailů.

Jak už je uvedeno výše, Abrak nebyl příliš věcný, sám nicméně v rozhovoru připustil, že fanoušci mohou jeho vyjádření na konto projektu 007 chápat v podstatě jako teaser věcí budoucích. Už brzy bychom se měli dočkat konkrétních informací, což skoro působí, že vývojáři se připravují například na The Game Awards. Ostatně, ačkoliv ze strany IO Interactive zatím nebylo vydání hry zkonkretizováno, podle spekulací či předpokladů se očekává, že by hra mohla už v příštím roce dorazit, bylo by proto na místě očekávat plnohodnotné představení a nastavení očekávání.

Stran něj Abrak zopakoval, že si hráči užijí zrod Jamese Bonda coby agenta 007. Už dříve zaznělo, že hra nebude adaptovat žádný film a že má schválený vlastní příběh, z něhož by mohla být potenciálně celá herní trilogie. To i nadále platí a vývojáři prý stanovené plány plní velmi dobře. Opírají se nakonec o více než 20 let zkušeností s tímto žánrem, byť je pochopitelné, že budou chtít zážitek z hraní odlišit od série Hitman. „James Bond je zcela odlišná značka. Je to obří značka a není to naše značka,“ vyjmenoval pak Abrak a doplnil, že je to poprvé, kdy studio IO Interactive nepracuje na něčem vlastním, co by kompletně vybudovalo od nuly.

Generální ředitel studia si rovněž pochvaluje, nakolik populární James Bond zůstává a přirozeně z toho chce těžit co nejvíc. „Když se podíváte na filmy, jde o jednu z top tří značek. Je extrémně silná i proto, že je to téměř patnáct let od poslední hry,“ zdůraznil pak Hakan Abrak a z reakcí komunity je jasně cítit, že po dalším herním dobrodružství  Jamese Bonda je skutečně velká poptávka. To vše by pak mělo v ideálním případě pomoci k tomu, aby si nového Bonda hráči podle Abraka zamilovali a přijali ho za vlastního. „Nechci ale o tom mluvit ve velkých superlativech, jen doufám, že se nám na nějaký čas podaří definovat postavu Jamese Bonda v prostoru videoher,“ dodává generální ředitel. V závěru krátkého rozhovoru pak ještě jednou potvrzuje, že vývoj probíhá bez problémů a že již brzy budou mít vývojáři víc informací.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru