Populární kuchařská show Hell’s Kitchen (Pekelná kuchyně) s Gordone Ramsaym má vlastní oficiální hru, kterou už od minulého měsíce zkusilo přes 20 milionů lidí a denně má 450 tisíc aktivních uživatelů. Že jste o ní dosud neslyšeli? Možná proto, že je v Robloxu.
Dva týmy tu soupeří v kulinářském umění a snaží se ohromit slavného kuchaře. Je to jen další ukázka toho, jak je Roblox úspěšný a jak sem pronikají i velké a úspěšné značky. Hru má na svědomí studio Metavision a vyšla 19. prosince loňského roku. Samotná televize ITV ji nazývá jednou z prvních kompetitivních reality show adaptací v Robloxu.
Hell’s Kitchen ale samozřejmě není prvním oficiálně licencovaným projektem ve světě Robloxu. Za zmínku stojí i další komerční projekty. Ikea loni otevřela virtuální obchodní dům pod názvem The Co-Worker Game. V Robloxu se objevily také projekty jako Five Nights at Freddy’s: Survival Crew, Hyundai Mobility Adventure, Sonic Speed Simulator, My Hello Kitty Cafe, Wonder Woman: The Themyscira Experience nebo SpongeBob Simulator.
Jinými slovy, velké firmy si moc dobře uvědomují, jaký je potenciál tohoto světa. Minimálně z pohledu PR, ale nakonec i komerčně. Zmíněná aktivita švédského nábytkářského obchodního řetězce zaujala mimo jiné tím, že nabízela normálně placenou práci pro vybrané zaměstnance zdejšího virtuálního obchoďáku. I když tedy musím říct, že jakožto odpůrce bloumání po obchodech vůbec nechápu, proč by někdo chtěl něco tak otravného jako nakupování nábytku absolvovat ještě touhle cestou…
Jak vypadá hraní Hell’s Kitchen v Robloxu v praxi, se už můžete podívat sami na videu níže. Anebo samozřejmě rovnou skočit do hry.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.