Na příběhovou kampaň v podání Call of Duty: Modern Warfare II už jsme se podívali hned při jejím debutu. Teď konečně přišla řada také na multiplayer. Do něho se s vervou sobě vlastní zakousl Petr a hru nám nejen předvede, ale ještě před recenzí také prozradí, co si vlastně o letošním dílu myslí, kde spatřuje jeho silné stránky a kde naopak slabiny.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Teď se snažím expit různé zbraně a bohužel, některé zbraně jsou celkem OP, jiné naopak dost znevýhodněné a pro mě, kdy hraju s něčím, co není úplně ideál – ať už z důvodu, že mi zbraň úplně nesedí, nebo je obecně horší, je ta hra skoro nehratelná… hráči, se kterými mě to spojuje nedávají prakticky žádný prostor na reakci. Proti lidem s puškou je to téměř jistá smrt, protože i když se trefíte, pušce stačí jen jedna trefa a konec a ta ta trefa je skoro 100%…
Osobně jsem taky vyzkoušel pušku a je s tím o dost jednodušší hrát. Sice ano, když nedáte hned na první ránu kill, je po vás, ale zase trefit se na první pokus není až tak složité…
Často se nestačím divit, co se na obrazovce děje. Vím, že tam někdo je, mám tam namířeno, hned začnu střílet a borec se stihne během těch pár milisekund zorientovat, otočit a sejmout mě, když má silnější zbraň…
Baví mě ta hra hodně, ale někdy mám pocit, že si nedokážu v MP nějakým způsobem oddychnout. Je to neustálý tlak na přesnost a orientaci na mapě. Hlavně si vůbec nedokážu užívat ty „horší“ zbraně typu M16, která se řadí mezi jednu z nejhorších. S touto zbraní nechcete potkat nikoho tváří tvář ve hře, protože je malá šance, že ta M16 stihne vystřílet tolik ran na kill, než soupeř s normálnější zbraní…