Cenami ověnčený titul Ghost of Tsushima od vývojářů ze studia Sucker Punch bude mít novou krabičku. Až se vyprodají stávající zásoby, nové kopie budou výrazněji upozorňovat na multiplayerovou složku – která do hry dorazila prostřednictvím bezplatného rozšíření Legends – a chybět nebude ani čtvercové logo PlayStation Studios, které v době původního vydání hry ještě nemělo finální podobu.
Z pohledu hráčů se ale jako nejdůležitější zásah do podoby přední strany krabičky jeví odstranění nápisu „Only on PlayStation“, který byl ještě donedávna výsadou exkluzivních her a jakékoliv změny v horním modrém proužku mohly být v souladu s aktuálním rozpoložením a strategií Sony náznakem možného uvedení na PC. Alespoň prozatím bychom ale zůstali v klidu, absence zmiňovaného nápisu ještě nemusí nic znamenat a nemá jej například ani Spider-Man Miles Morales.
Změny si v databázi Amazonu všimli redaktoři magazínu MP1st a poukázali na zjevné odlišnosti. S ohledem na obsahový vývoj hry a skutečnost, že hra za měsíc oslaví pouhý rok od svého uvedení, se nicméně dají chápat a s přihlédnutím ke kvalitě zmiňovaného rozšíření Legends by byla Sony sama proti sobě, kdyby na něj nelákala potenciální zákazníky na prominentním místě. Chybějící zmínka o exkluzivní dostupnosti pouze na konzoli PlayStation pak může značit jen snahu nemást hráče, pro jaký PlayStation je hra nativně určená, případně se vyhnout kritickým komentářům, kdyby nakonec i Ghost of Tsushima na počítačích skončil. Jak už ale bylo uvedeno výše, ani PS4 verze Milese Morales tento nápis nemá a platí to i pro hry, které zamířily výhradně na PlayStation 5.
S největší pravděpodobností tak jde o postupnou změnu komunikace, která ušetří Sony v budoucnu spoustu trápení. Je také otázkou, zda měl nápis takový efekt a jestli nestačilo, že si hráči zvykli na podobu krabiček s hrami pro PlayStation 4 a dokážou ji jasně odlišit od her pro PS5, potažmo konkurenční konzole. Vymezení, co si zákazník hodlá koupit, je dostatečně jasné a pro Sony mohlo označení představovat jen něco, k čemu se musí pokaždé vyjádřit, když dojde na změnu, jako v případě Horizon Zero Dawn nebo nedávno Days Gone.