Polský tým Madmind Studio se poslední dobou vrhá na čím dál větší množství projektů. Jedním z těch, které představil krátce před koncem roku, je Jinn. Jak už název napovídá, půjde o příběh z destilérky… Ne, samozřejmě název odkazuje na džina, nikoli gin.
Studio Madmind popisuje novinku jako čerstvou IP, která má být ale nějak propojena se světem Agony. Blíže to nikdo nevysvětlil. Jinn je horor, který nás seznámí s blízkovýchodní mytologií. Má se jednat o unikátní titul, v němž budeme řešit neobvyklou vraždu zámožného muže. Policie si s případem neví rady, a tak se obrátí s prosbou o pomoc na médium. Hlavní hrdinka nicméně nakonec objeví víc než okolnosti vraždy, zaplete se do temného světa okultních praktik.
Půjde o first person hru, která se zaměřuje podle autorů na příběh, průzkum a hádanky. Očarovat nás vývojáři chtějí blízkovýchodní atmosférou a současně svou nejmodernější technologií. Speciální systém se má pak postarat o to, že bude zážitek patřičně strašidelný a reagovat přímo na hráče a jeho akce. Titul bude záhadný, ale také násilný. Budeme čelit démonovi, který umí měnit podobu a zná naše nejniternější obavy. Každý hráč uvidí podle vývojářů džina trochu jinak, což zní hezky, ale uvěříme, až se sami přesvědčíme. Každopádně se nám prý démon pokusí dostat do hlavy.
Má to být surrealistický a klaustrofobický zážitek. Případ vraždy vlivného magnáta s temnou minulostí hráče zavede do Bagdádu. Studio láká na jedinečnou výtvarnou stránku i námět. Hádanky mají být náročné, čeká nás plížení i útěky. Na akci tentokrát zřejmě nedojde.
V tuto chvíli máme k dispozici pár dosti obecných screenshotů, které se zaměřují hlavně na prostředí. Kromě nich si ale můžeme prohlédnout také pár videí. Jako první je k dispozici cinematic trailer, který předvádí rituál a noční můru. Jako obvykle se Madmind nahoty nebojí. Ale pak je tu ještě gameplay trailer, a to hned ve dvou verzích. S arabským a anglickým dabingem.
Jinn už má profil na Steamu a vyjít by měl na PC v druhém čtvrtletí příštího roku. Arabská mytologie zní poměrně zajímavě a neotřele na poli digitálního hororu. Uvidíme, co z námětu dokáže studio vytěžit.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.