Vývojáři ze studia Perun Creative, kteří před rokem vydali dlouhých sedm let vyvíjený survival bezdomovecký simulátor Hobo: Tough Life, měli a rozhodně i nadále mají dosti napilno. Vydáním to totiž neskončilo a na hře se pracovalo nadále, proto nyní mohou tvůrci přijít s novinkami. A to navíc není vše, ve studiu proběhly velké změny a ve vývoji je další titul.
Hobo především míří na další platformy, jak bylo avizováno. Od 18. srpna bude hra dostupná na Nintendu Switch, přičemž ji bude možné od 8. srpna předobjednat. Kromě toho bude kompatibilní i se Steam Deckem, když už je řeč o handheldovém hraní. Samozřejmě nechybí ani verze pro konzole PlayStation a Xbox staré i nové generace. Podle vývojářů v tuto chvíli probíhá certifikace, jež by měla být už ve finální fázi, poté bude hra dostupná i konzolovým hráčům. Jen na Steamu se doteď prodalo více než 400 tisíc kopií, uvidíme, jak se bude hře dařit na ostatních platformách.
Hra se pochopitelně dočkala i celé řady oprav a úprav i na PC, avšak vývojáři ji mezi další možné hráče rozšiřují nejen pomocí dalších zařízení, ale i prostřednictvím lokalizací. „Ve hře jsme opravili stovky bugů a chyb, hra má plně funkční cross-platform multiplayer a proběhla masivní optimalizace. Nově je hra lokalizována pro japonský, španělský a francouzský trh a v překladech do čínštiny, ruštiny, němčiny a polštiny proběhly korekce a opravy,“ okomentoval překlady komunitní manažer David Kubíček.
A co dál? Vydání na konzole není tím jediným, čemu se vývojáři v Perunu během uplynulého roku věnovali. Tým prošel restrukturalizací a vlastní nové motion capture studio, které hned zužitkují v dalším projektu. Dokonce se nejedná pouze o jeden projekt, ale hned dva. Na prvním pracují společně s dalším menším studiem, ten by měl prozatím nést označení Atom, zatím však není znám ani žánr, pouze víme, že zamíří podobně jako Hobo na PC i konzole včetně Switche.
Druhým je tzv. Project Jitřenka, který poběží na Unreal Engine 5 a jemuž byla přisouzena AA produkce. S Jitřenkou se vývojáři poprvé svěřili letos v lednu. Tato hra vyjde na PC, ale oproti předchozím dvěma hrám pouze na PlayStation 5 a Xbox Series X|S. Ani v tomto případě nevíme nic o žánru, můžeme se však podívat hned na několik nových concept artů, o něž se tvůrci podělili, ty by mohly leccos napovědět. Na další informace bychom však neměli podle Kubíčka čekat dlouho: „Nemůžeme se dočkat Q1 2023, kdy vám odhalíme více informací o našich projektech.“
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.