branding
HeistGeist, Doublequote Studio, HeistGeist je nová slovenská kyberpunková hra

HeistGeist je nová slovenská kyberpunková hra

Příběhové karetní RPG bude zasazené do střední Evropy roku 2040. Míří na PC i Switch

Zdroj: Doublequote Studio
1. 6. 2022
Název: HeistGeist Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr: , Datum vydání: 11. 11. 2024

Nezávislý slovenský tým Doublequote Studio, který má kontě hru Blood will be Spilled z roku 2019, představil nový titul HeistGeist. Jedná se o karetní kyberpunkové příběhové RPG, ale pozor, zasazené do střední Evropy roku 2040. Hlavní hrdinkou je profesionální zlodějka Alexandra, která je na útěku po nepovedené akci. S pomocí hráče musí dát dohromady nový tým zkušených profesionálů a pustit se znovu do boje, loupeží a hackování.

Autoři říkají, že v jednotlivých akcích má záležet na každém našem rozhodnutí. Slibují kyberpunkový příběh plný napětí a zvratů s kompletním dabingem. Čekají nás karetní souboje a stavění balíčku, který má odpovídat našemu stylu. Hackování má zase probíhat s pomocí unikátních karetních hádanek. Karty budeme kombinovat i upgradovat.

Máme plánovat krádeže tajných prototypů i informací. Musíme být ale připravení podle vývojářů také na to, že i ten nejlepší plán může selhat a pak je třeba se přizpůsobit novým okolnostem. Proti nám budou stát stráže i automatické bezpečnostní systémy. To vše přitom v zajímavě stylizované grafice, která by v kombinaci se známými lokacemi mohla vytvořit unikátní atmosféru a specifický pohled na středoevropský kyberpunk.

Město má být jako další postava. Jeho specifická atmosféra, vlastnosti a konkrétní lokace jsou podle autorů důležité pro dotvoření celkového zážitku. Titul se primárně odehrává v Istrocity, což je futuristické velkoměsto inspirované Bratislavou, říkají vývojáři.

Tým Doublequote Studio sídlí v Bratislavě a funguje už od roku 2014. V tuto chvíli jej tvoří čtyři lidé. HeistGeist má vyjít příští rok a titul míří na PC a Switch. Na Steamu už má profil a autoři spustili také oficiální web. Autoři zatím nemohou slíbit slovenskou či českou lokalizaci s tím, že se uvidí, zda jim to zdroje umožní. Game designer Ivan Kozmon Vortexu řekl, že jsou malý tým s omezeným rozpočtem, takže se k něčemu takovému zatím nemohou zavázat.

Nahlásit chybu v článku

9

Napsat komentář

Další články
Nahoru