Halo Infinite, Microsoft Studios, Halo Infinite odstartuje bez co-op kampaně

Halo Infinite odstartuje bez co-op kampaně

Ve hře se objeví do tří měsíců po vydání. Režim Forge nebude dostupný dokonce půl roku

Zdroj: Microsoft
21. 8. 2021
Název: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 8. 12. 2021

Halo Infinite mělo být jedním z nejsilnějších argumentů ke koupi Xboxu Series. Hra ale byla ještě před uvedením nových konzolí od Microsoftu odložena a dočkáme se jí až koncem letošního roku. Už nyní ale vývojáři vědí, že hráčům nenabídnou kompletní zážitek, protože se rozhodli odložit dva oblíbené herní režimy – kooperaci a Forge. V obou případech jde o poměrně citelnou ztrátu, protože kampaň už v předchozích dílech dostávala s kooperací ještě lepší náboj a Forge pro změnu ovlivní multiplayer, protože si hráči nebudou moci navrhovat či upravovat vlastní mapy a potenciálně hrozí nedostatek obsahu. Odklad totiž není zejména v případě Forge jen tak ledajaký – na tento mód budou muset hráči čekat až půl roku, zatímco na kooperaci jen tři měsíce.

Vývojáři ze 343 Industries to oznámili v pátek prostřednictvím dlouhého, téměř půlhodinového vývojářského deníčku, a ačkoliv hráči rozhodnutí chápou, ztrátu popisovaných herních variant nenesou úplně snadno. „Co je naší prioritou,“ ptá se přibližně v čase 17:50 creative director Joseph Staten řečnicky. A hned si odpovídá: „Prioritou číslo jedna je, že bez ohledu na to, kdy něco vydáme, musí to splňovat nastavenou laťku kvality na všech platformách.“ Právě z toho důvodu usoudili, že se budou muset na kooperaci a módu Forge ještě pracovat, protože onu kvalitu ještě nedosahují a hráči by si s nimi příliš zábavy neužili. Bez ohledu na to ale dali vývojáři slib, že zbylé části hry skutečně dorazí v průběhu letošních Vánoc a naznačili, že díky plánovaným obsahovým a soutěžním sezónám budou mít fanoušci stále co hrát.

„O datu vydání budeme mluvit už velmi brzy. Microsoft pořádá vlastní akci už za pár dní 24. srpna, takže datum pravděpodobně odhalíme tam,“ dodal Joseph Staten a vlil alespoň částečnou naději hráčům do žil. Pravděpodobnosti brzkému vydání nahrává i fakt, že se studio momentálně nachází podle Statena v závěrečné fázi vývoje a řeší odstraňování chyb, hledání dalších a obrušování všech drobných závad a nečistot, aby byl výsledek co nejlepší. Ještě před vydáním nás navíc čekají souvislejší videa se záběry z vlastního hraní a marketingová kampaň prodávající obsah Halo Infinite tak, jak bude k vydání dostupný. Bavíme se pochopitelně o kampani pro jednoho hráče a free to play multiplayeru, který bude možné hrát na konzolích i v režimu rozdělené obrazovky.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru