branding
Halo Infinite, Microsoft Studios, Halo Infinite 2 už mělo být ve vývoji

Halo Infinite 2 už mělo být ve vývoji

Zrušení má na svědomí přechod na UE5, nové vedení údajně nevěřilo týmu kolem kampaně

10. 10. 2024
Název: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 8. 12. 2021

Hned zkraje tohoto týdne k nám přišla velká zpráva ze studia 343 Industries, respektive nyní už Halo Studios, jež kromě změny názvu oznámilo vstup do nové kapitoly série Halo, přechod na Unreal Engine 5 a s ním do budoucna i vývoj hned několika titulů současně. Nad rámec videa a povídání například o nových možnostech nebo Halo Foundry jsme se však o nadcházející hře nic konkrétního nedozvěděli, pomineme-li, že má být ještě daleko. V zákulisí nicméně už koluje zpráva o probíhajícím vývoji pokračování Halo Infinite z roku 2021, který měl být ovšem kvůli těmto změnám zrušen.

S informací přišel insider působící pod přezdívkou Rebs Gaming, jehož magazín Insider Gaming vypichuje jako člověka v čele pokrývání novinek kolem Halo, přičemž i my jsme jej zde už několikrát zmiňovali, ovšem spíše jako šiřitele jiných zpráv. Nutno podotknout, že některé tyto informace zmiňoval už na začátku roku 2023 Jason Schreier v souvislosti s velkým propouštěním v Microsoftu. Rebs ve svém videu popisuje, že vývojáři v 343 Industries na hře pracovali už po vydání prvního dílu, a to opět v enginu Slipspace. Tento vývoj údajně probíhal až do konce roku 2022 a tehdejší změny vedení, kdy mělo být rozhodnuto o přesunu celé série na Unreal Engine 5, což vedlo ke zrušení vývoje. V tuto chvíli ovšem není zřejmé, zda může být nadcházející hrou právě Halo Infinite 2, ovšem tentokrát vyvíjené už v Unreal Engine 5, případně zda v takovém případě vůbec zůstal zachován původně zamýšlený koncept.

Ještě před zrušením se podle Rebse vývojáři začali učit s novým enginem v rámci příprav na nový projekt, což trvalo do velkého propouštění ve studiu v lednu 2023. Během něj byl tým 343 Industries silně zasažen, přičemž jej mělo dle tehdejšího pátrání Jasona Schreiera opustit zhruba 95 zaměstnanců včetně těch nejvýše postavených, vedoucích jednotlivých oddělení a veteránů. Rebs na základě svého zdroje přímo z 343 Industries vysvětluje, že propouštění silně dopadlo na tým pracující na kampani, který navíc nikdy necítil podporu ze strany nového vedení, naopak se cítil ve studiu „uvězněn“. V tuto chvíli ovšem není jasné, co vše se od té doby ve studiu a kolem hry samotné, pakliže je opět ve vývoji, změnilo.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru