branding
GreedFall, Focus Entertainment, GreedFall má podle Spiders zaplnit mezeru po BioWare

GreedFall má podle Spiders zaplnit mezeru po BioWare

Už ani autoři Mass Effectu prý nedělají RPG. Novinka dovolí randit s osobou stejného pohlaví

15. 8. 2019
Název: GreedFall Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 10. 9. 2019

Francouzské studio Spiders, které se specializuje na akční RPG (Mars: War Logs, Bound by Flame, The Technomancer), by rádo oslovilo fanoušky slavných BioWare, jimž se nelíbí jejich současná produkce. Šéfka Spiders Jehanne Rousseau v rozhovoru pro magazín Escapist prohlásila, že by si přáli svojí produkcí vyplnit prázdné místo, které nyní na tomto poli vzniklo. Sama přitom miluje novodobé klasiky od BioWare jako Mass Effect, Dragon Age nebo Star Wars: Knights of the Old Republic. Je ale zklamaná aktuálními tituly kanadských vývojářů, i když stále doufá, že se slavná společnost může vrátit ke svým kořenům.

Mars: War Logs z roku 2013 vznikal pouhých 9 měsíců a stál 600 tisíc eur. Naproti tomu novinka je ve vývoji tři roky a její rozpočet činil 5 milionů eur.

V tuto chvíli by ale její vlastní tým rád dělal takové hry. “Nevytváříme je, abychom (BioWare) nahradili, ale abychom vyplnili vzniklou mezeru,” prohlásila Jehanne Rousseau s tím, že se samozřejmě stále nemohou srovnávat s obřím studiem. “Nemáme takové týmy ani rozpočet, ale snažíme se dál vytvářet hry, které milujeme. Doufáme, že se hráčům budou líbit a že ti, kteří si užívali příběhová RPG od BioWare, ocení i GreedFall,” uvedla šéfka Spiders.

GreeFall je dosud zdaleka největším projektem, na jakém kdy studio pracovalo. Mars: War Logs z roku 2013 vznikal pouhých 9 měsíců a stál 600 tisíc eur. Naproti tomu novinka je ve vývoji tři roky a její rozpočet činil 5 milionů eur. Tým se navíc rozšířil z 35 lidí na rovných 50. Rousseau ale dodává, že jsou stále malé studio. “Nejsme BioWare ani CD Projekt a dobře to víme. Ale je to pro nás velký krok,” dodala. Autoři přitom hodně stavěli na věcech, které se naučili a vytvořili už dříve.

Výsledkem je v každém případě ambiciózní projekt, který jsme si nedávno představovali v důkladném preview. Kromě toho Jehanne Rousseau prozradila, že GreedFall zabere přibližně 30 až 45 hodin v závislosti na tom, jak hluboko se do hry ponoříte, a zda budete plnit jen hlavní příběhovou linku, anebo i vedlejší úkoly. Titul bude mít čtyři hlavní konce, které se budou odvíjet nejen od rozhodnutí, která učiníte, ale i vztahů, které navážete.

Studio Spiders koncem července koupil vydavatel Bigben Interactive, a tak je zřejmé, že jeho ambice porostou i do budoucna. A třeba se jednou s tím, jak se bude rozšiřovat a s většími finančními prostředky skutečně stane nástupcem slavných BioWare. Sluší se určitě doplnit, že o této ambici nemluvila Jehanne Rousseau poprvé. Třeba už letos v dubnu v rozhovoru pro magazín  Wccftech prohlásila, že už neexistuje mnoho studií, která dělají taková RPG. “I BioWare s tím přestali, a to mě velmi mrzí, protože takové tituly hraji nejraději,” řekla tehdy s tím, že tohle je její srdeční projekt.

GreedFall, Focus Entertainment, GreedFall má podle Spiders zaplnit mezeru po BioWare

GreedFall vám dovolí randit. Klidně i s osobou stejného pohlaví

Kromě toho, že budou mít vztahy s ostatními postavami vliv na příběh, můžete ve hře narazit i na romantiku. Milostný poměr můžete navázat s některým ze čtyř vašich společníků, přičemž dva z nich budou otevření i homosexuální vztahům. “Dělat historickou hru a umožnit stejnopohlavní vztah, to byla velká otázka,” přiznala Jehanne Rousseau s tím, že si je ale ve hře přála, protože věří, že jsou pro hráče důležité. Strávila proto nějaký čas studiem historie. Zaměřila se na dobové námořníky a domorodé kmeny z různých částí světa, aby se přesvědčila, že homosexuální svazky nebyly úplným nesmyslem. Proto se mohou objevit i ve hře.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru