Vývoj závodní hry Gran Turismo 7 od studia Polyphony Digital se nezadržitelně blíží do cíle. Titul pro PS4 a PS5 vyjde 4. března, možná o něm ale stále víme méně věcí, než bychom si přáli. V posledních týdnech nám poskytla více cenných informací série vývojářských deníčků, ale tentokrát jsme se dozvěděli zase o kus víc díky na první pohled obyčejnému reklamnímu letáčku, který se rozdával v Japonsku v jednom z obchodních řetězců.
Slibuje přes 420 aut té nejvyšší kvality a přes 90 tratí s realistickým počasím. Zdá se tak, že dynamické změny na obloze můžeme očekávat na všech okruzích. S jistotou se dočkáme nově potvrzených vozů Ferrari F8 Tributo a Ferrari F12. Mezi tratěmi se objeví Trial Mountain, High Speed Ring, Deep Forest a nejspíš i Apricot Hill. Pokud jde o fotorežim, svůj vysněný automobil budeme moci umístit do jednoho z 2500 míst ve 40 zemích světa.
Z obecnějších informací pak stojí za připomenutí, že hra se má vrátit pojetím ke starším dílům před GT Sport, i když si z něj vypůjčí některé prvky. Autoři lákají na rychlé nahrávání díky SSD, 3D audio nebo podporu ovladače DualSense, který má příkladně zužitkovat adaptivní triggery a haptickou zpětnou vazbu. Přestože Kazunori Jamauči opakovaně zdůrazňoval potřebu vysokého frameratu před vysokým rozlišením, zatím se zdá, že PS5 verze nabídne 4K a 60 fps. Je ale možné, že vývojáři jen v tuto chvíli tají nějaký svižnější režim s nižším rozlišením a méně detaily třeba. Zrovna v tomto případě by určitě někteří zákazníci možnost volby ocenili.
Právě na možnosti nových technologií se zaměřil Kazunori Jamauči v posledním deníčku z minulého týdne, na který jsme vás upozorňovali už v novinkovém souhrnu.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.