Rychlost fast travelu ve Spider-Manovi 2 se stala jedním z témat posledních dní. Někteří hráči se přitom domnívali, že nutnost stisknout a podržet nějakou chvíli na mapě tlačítko pro rychlý přesun má zamaskovat skrytý loading. Insomniac Games ale prozradili, že tomu tak není, a ve skutečnosti by fast travel mohl být ještě rychlejší, pokud by reagoval jen na kliknutí. Šéf technologií Mike Fitzgerald na fóru ResetEra uvedl, že ještě minulý měsíc sám v týmu položil otázku, zda by neměli nutnost podržet tlačítko odstranit, aby předešli právě podezření, že jde o skrytý loading.
Nakonec se ale vývojáři shodli, že důležitější je funkčnost a uživatelský komfort než získat pár dalších bodů na internetu. Důkazem má být mimo jiné to, že fast travel lze na poslední chvíli odvolat a samozřejmě to hru nijak nerozhodí. V každém případě jde o úctyhodnou demonstraci technologie.
Another look at Spider-Man 2’s insane fast-travel system.
The fact that you can travel to any location, even the opposite corner of the map, with ZERO loading is absolutely mind-boggling.
Definitely the most seamless fast-travel system I’ve seen.pic.twitter.com/StOVtFgFkl
— Okami Games (@Okami13_) October 16, 2023
Stojí nicméně za připomínku, že to není jediná podzimní hra, která v tomto smyslu fanoušky překvapila. Bleskurychlý je také přesun a práce s plně trojrozměrnou mapou v závodní hře The Crew Motorfest.