branding
Far Cry 7, Ubisoft, Far Cry 7 má být po vzoru AC Infinity live service hrou

Far Cry 7 má být po vzoru AC Infinity live service hrou

Experimenty Ubisoftu pokračují. Producent série Dan Hay po 10 letech společnost opouští

Zdroj: Ubisoft
12. 11. 2021
Název: Far Cry 7 Vývojář: Vydavatel: Žánr:

I když mohli fanoušci oslavit vydání Far Cry 6 teprve nedávno, už se začíná spekulovat o dalším pokračování. Kdy přijde, není v tuto chvíli zřejmé, o jeho podobě ale mluví novinář Jeff Grubb z portálu GamesBeat, který se – jako obvykle – odvolává na vlastní zdroje blízké společnosti Ubisoft. Podle nich má být sedmý díl live service titulem a spolu se stejně pojatým Assassin’s Creed Infinity podtrhnout vstup francouzského vydavatele do nové éry. Ten se vedle free to play titulů zhlédl právě ve hrách, pro které stačí vytvořit jádro postupně zaplňované placeným obsahem a s většími updaty či úplně novými verzemi přicházet až v horizontu několika let.

Přerod prémiové série Far Cry v live service záležitost má jít ruku v ruce s potvrzeným odchodem dlouholetého producenta Dana Haye, který opouští Ubisoft po více než 10 letech. Jeho odchod ale nemá být podle Jeffa Grubba reakcí na změny přístupu ke zmiňované značce, vzhledem k tomu, že Hay měl live service model pro Far Cry sám iniciovat už před nějakou dobou. „Hay dohlížel na hlavní tým Far Cry po dobu posledních pěti let. Až do svého odchodu pracoval na dalším dílu série, který Ubisoft hodlá uvést jako live service titul,“ říká konkrétně Jeff Grubb. Na odchod se pak GamesBeat zeptal přímo Ubisoftu a mluvčí změny na producentské pozici potvrdil.

„Po více než deseti letech v Ubisoftu Dan Hay míří k nové kapitole svého profesního života a 12. listopadu odchází,“ řekl zástupce vydavatele. Ve svém krátkém prohlášení oceňuje Hayův přínos a podtrhuje, že stál u zrodu jedné z nejoblíbenějších sérií v historii společnosti. „Dan sice neoznámil, kam ho jeho cesta zavede, ale jsme přesvědčeni, že mu nabídne nové výzvy a zážitky, které hledá a které si zaslouží,“ doplňuje mluvčí. Po Hayovi přebírá producentské otěže Sandra Warren z montrealské pobočky, která bude moci spoléhat na součinnost s dalšími producenty a game directory z ostatních kanceláří rozesetých po celém světě. Výsledkem jejich společné snahy tak skutečně může být velká obsahová centrála, do které budou formou rozšíření přicházet nová dobrodružství, výzvy a mise.

Právě takovou podobu má totiž mít výše zmiňované Assassin’s Creed Infinity, které Ubisoft oficiálně potvrdil letos v červenci. Základní platforma má vzniknout v Montréalu a Quebecu a podle mluvčí Ubisoftu má projekt překonat očekávání fanoušků a hlavně vyhovět těm, kdo volali po ucelenějším přístupu a těsnějším provázání celého univerza. Jak v červenci komentoval novinář Jason Schreier, symbióza obou zmiňovaných týmů má ukončit roky přetahování o značku Assassin’s Creed a umožnit plné rozvinutí potenciálu jednotlivých zaměstnanců, pracujících na jasně vytyčeném a dlouhodobém cíli. „Online platforma, inspirovaná hity jako Fortnite či Grand Theft Auto V, může díky změnám v obsahu i herním zážitku bavit hráče po dlouhé roky,“ doplnil svou úvahu Schreier a je pravděpodobné, že podobná slova budou platit také o Far Cry.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru