branding
Halo Infinite, Microsoft Studios, Fanoušci předělávají mapu z Halo Infinite v editoru pátého dílu

Fanoušci předělávají mapu z Halo Infinite v editoru Halo 5

První z nich si můžete sami vyzkoušet. Druhá vzniká během poučných streamů

Zdroj: Microsoft
17. 8. 2020
Název: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 8. 12. 2021

Červencové představení prvních záběrů z Halo Infinite vzbudilo rozporuplné pocity. Kritika, která se na hru snesla, byla pro vývojáře z 343 Industries tvrdou srážkou s realitou a je pravděpodobné, že se stala jedním z důvodů nedávného odkladu hry až na příští rok. Reakce komunity byla díky vidině lepšího výsledku převážně kladná, i když se pochopitelně objevily i kousavé komentáře, zdá se však, že situace kolem Halo Infinite pozvolna utichá a debata se opět rozběhne, až se přiblíží nové datum vydání. Čekání se pak snaží někteří fanoušci vyplnit vlastními výtvory, kterými si připomínají nechvalně proslulou pasáž z prezentace a snaží se ji vytvořit za pomoci nástrojů v jiných hrách.

Krátký náznak, jak by Halo Infinite mohlo vypadat na PlayStationu, přinesl už koncem července nadšený člen komunity Dreams, který vytvořil povědomou scénu z úvodu ukázky. Nešlo o nic propracovaného, ale jako demonstrace možností Dreams vzbudila videa z tohoto projektu značný zájem. Sofistikovanější verzi vlastního pojetí ukázky Halo Infinite nicméně přinesl až aktivní člen komunity hry s přezdívkou Blttserz, který k výrobě použil editor z Halo 5. Vznikla tak speciální mapa pro režim Slayer, kterou její autor vytvořil za pouhých 48 hodin a drtivá většina obsahu by měla být jeho původní prací. Ostatně, sám Blttserz na Twitteru uvádí, že se do tvorby mapy pustil proto, aby si ho všimli vývojáři z 343, u nichž by rád pracoval.

U tohoto ambiciózního počinu ale nekončíme, podobných projektů vzniklo ještě několik, přičemž za nejzajímavější považujeme stále ještě nedokončenou mapu streamera s přezdívkou Ducain23. Stejně jako v případě Blttserze, také Ducain23 používá editor Halo 5 a nutno přiznat, že jeho snažení spěje ke zřejmě nejkomplexnějšímu výsledku. Mapu si můžete prohlédnout na několika screenshotech, mnohem lepší alternativou je ale sledovat Ducaina při práci na Twitchi, kde celý postup zaznamenává. Má za sebou odhadem kolem šesti odstreamovaných hodin práce a sám dneska uvedl, že mu ještě zbývá přibližně 700 objektů, aby byl s výsledkem spokojený.

Jak můžete sami vidět, záběry velmi připomínají Halo Infinite, což je pro Ducaina23 skvělé, o to méně pak pro vývojáře. Připomínáme však podrobnou analýzu původní ukázky od odborníků z Digital Foundry, kteří jasně pojmenovali, v čem je problém a co naopak funguje v připravovaném pokračování dobře.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru