Červencové představení prvních záběrů z Halo Infinite vzbudilo rozporuplné pocity. Kritika, která se na hru snesla, byla pro vývojáře z 343 Industries tvrdou srážkou s realitou a je pravděpodobné, že se stala jedním z důvodů nedávného odkladu hry až na příští rok. Reakce komunity byla díky vidině lepšího výsledku převážně kladná, i když se pochopitelně objevily i kousavé komentáře, zdá se však, že situace kolem Halo Infinite pozvolna utichá a debata se opět rozběhne, až se přiblíží nové datum vydání. Čekání se pak snaží někteří fanoušci vyplnit vlastními výtvory, kterými si připomínají nechvalně proslulou pasáž z prezentace a snaží se ji vytvořit za pomoci nástrojů v jiných hrách.
Krátký náznak, jak by Halo Infinite mohlo vypadat na PlayStationu, přinesl už koncem července nadšený člen komunity Dreams, který vytvořil povědomou scénu z úvodu ukázky. Nešlo o nic propracovaného, ale jako demonstrace možností Dreams vzbudila videa z tohoto projektu značný zájem. Sofistikovanější verzi vlastního pojetí ukázky Halo Infinite nicméně přinesl až aktivní člen komunity hry s přezdívkou Blttserz, který k výrobě použil editor z Halo 5. Vznikla tak speciální mapa pro režim Slayer, kterou její autor vytvořil za pouhých 48 hodin a drtivá většina obsahu by měla být jeho původní prací. Ostatně, sám Blttserz na Twitteru uvádí, že se do tvorby mapy pustil proto, aby si ho všimli vývojáři z 343, u nichž by rád pracoval.
Here is the #HaloInfinite Gameplay demo built-in #halo5 Forge as a 4v4 Slayer map. Everything you see excluding the beam tower was built from the ground up within 48hrs of the Xbox showcase.
I just want a shot at joining 343’s Forge team🙏🏼
Hope you enjoy! pic.twitter.com/6OPPd7N8vX
— INFINITE FORGES (@AlexRcreations) July 27, 2020
U tohoto ambiciózního počinu ale nekončíme, podobných projektů vzniklo ještě několik, přičemž za nejzajímavější považujeme stále ještě nedokončenou mapu streamera s přezdívkou Ducain23. Stejně jako v případě Blttserze, také Ducain23 používá editor Halo 5 a nutno přiznat, že jeho snažení spěje ke zřejmě nejkomplexnějšímu výsledku. Mapu si můžete prohlédnout na několika screenshotech, mnohem lepší alternativou je ale sledovat Ducaina při práci na Twitchi, kde celý postup zaznamenává. Má za sebou odhadem kolem šesti odstreamovaných hodin práce a sám dneska uvedl, že mu ještě zbývá přibližně 700 objektů, aby byl s výsledkem spokojený.
Update on my Halo Infinite Demo map in Halo 5. Making good progress and still have about 700 objects left 😀 pic.twitter.com/TuE1JrohNb
— Ducain23 (@ducain23) August 17, 2020
Jak můžete sami vidět, záběry velmi připomínají Halo Infinite, což je pro Ducaina23 skvělé, o to méně pak pro vývojáře. Připomínáme však podrobnou analýzu původní ukázky od odborníků z Digital Foundry, kteří jasně pojmenovali, v čem je problém a co naopak funguje v připravovaném pokračování dobře.