branding
array(45) { ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(12) "1737627850:3" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(96) "Odhady byly příliš ambiciózní, výsledky jsou proti nim poloviční. Nedařilo se ani FC 25" } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(5) "19047" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_pageview_20250123"]=> array(1) { [0]=> string(3) "973" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "221046" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"e73a2ddb-5643-4cd7-9290-fccd850749d4","external_id":"cfebb71f-8a3a-96cf-e13e-cd6d936e6ed7","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } }
Dragon Age: The Veilguard (Dreadwolf), Electronic Arts, EA přiznává nižší zájem o poslední Dragon Age

EA přiznává nižší zájem o poslední Dragon Age

Odhady byly příliš ambiciózní, výsledky jsou proti nim poloviční. Nedařilo se ani FC 25

Zdroj: Electronic Arts
23. 1. 2025
Název: Dragon Age: The Veilguard (Dreadwolf) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 31. 10. 2024

Společnost Electronic Arts se chystá na zveřejnění kompletních finančních výsledků za třetí čtvrtletí probíhajícího fiskálního roku, ještě před tím ale vydává tiskovou zprávu, prostřednictvím které vypichuje několik z důležitých bodů. Točí se přirozeně kolem dvou největších her podzimu – EA Sports FC 25 a Dragon Age: The Veilguard – kterým se však nedařilo tak, jak vedení společnosti očekávalo. V případě dalšího ročníku tradiční fotbalové série jde namísto růstu o mírný pokles oproti výsledkům předchozího dílu, což ve finále nemusí být pro FC 25 taková pohroma. V případě Dragon Age: The Veilguard se ale společnost skutečně přepočítala.

Tisková zpráva zmiňuje, že nejnovější díl fantasy série „zaujal“ jen 1,5 milionu hráčů, ačkoliv společnost očekávala v tuto chvíli dvojnásobná čísla. Navíc se nenechte zmást zprávami, které tuto informaci interpretují jako počet prodaných kusů, pokud by totiž o prodeje šlo, téměř jistě by EA použila jiné slovo než zmíněný zájem či zapojení (engage). Ačkoliv zkraje února nepochybně dojde na upřesnění, troufám si tvrdit, že počet 1,5 milionu hráčů zahrnuje i ty, kdo si hru nemuseli přímo koupit a spustili ji skrze EA Play, ať už v rámci bezplatného trialu nebo plnou verzi skrze předplatné EA Play Pro na PC.

To se podle generálního ředitele Electronic Arts samozřejmě podepsalo na tržbách za zmíněné třetí čtvrtletí – období od 1. října do 31. prosince 2024 – kvůli čemuž musela společnost následně i snížit očekávání stran těchto financí za celý fiskální rok. Jak už ale bylo zmíněno výše, poraženecká nálada se bez ohledu na výsledky příliš nevztahuje na FC 25, které se jednak dočkalo významného vylepšení hratelnosti a jednak je stále aktivní hrou s potenciálem vygenerovat skrze mikroplatby další peníze až do vydání dalšího dílu.

Nahlásit chybu v článku

6

Napsat komentář

Další články
Nahoru