branding
Digital Foundry „potvrzuje“ Switch Pro

Digital Foundry „potvrzuje“ Switch Pro

Mezigenerační konzole prý byla v Nintendu na stole. Mělo však dojít na její zrušení

Zdroj: Nintendo
28. 12. 2022

Pokud u nás na Vortexu vyhledáte „Switch Pro“, dostanete se hned k několika článkům, v nichž jsme citovali nejrůznější úniky a zaručené informace, že se nový mezigenerační model skutečně chystá a měl by již brzy dorazit. Zdálo se to jako logický krok a očekávaná reakce na zastarávající hardware uvnitř původního modelu veleúspěšné konzole od Nintenda, dosud však žádný výkonnostně vylepšený model nedorazil a nezdá se, že se tak stane. V takovou chvíli je možné zcela relativizovat původní zdroje, nebo hledat dál a dostat se k informacím, které původní úniky potvrzují, ale spolu s informací, že z plánů sešlo. A něco takového se momentálně děje díky respektované a velmi dobře informované redakci Digital Foundry, která o Switch Pro mluvila v nejnovějším videu.

Na Switch Pro došlo přibližně v 50. minutě videa DF Weekly, ve kterém redaktoři probírají, co se za uplynulý týden stalo a odpovídají na dotazy diváků a čtenářů. Jeden z nich se ptal, jak to nyní vypadá podle Digital Foundry s budoucností Switche a zda je reálné, že bychom se už v roce 2023 dočkali nějakého nástupce. Velmi obecně se redaktoři shodli na tom, že by tento krok nečekali, načež se John Linneman ponořil právě do vzpomínek na údajný Switch Pro a otevřeně mluvil o tom, že tahle alternativa byla v Nintendu po nějakou dobu považována za jasně daný plán, tedy alespoň podle některých vývojářů, s nimiž mluvil. Nedošel však svému naplnění, ale myslet si, že se tak stalo jen kvůli pandemické krizi a s ní spojeném nedostatku komponent, by bylo podle Linnemana liché.

„Podle mého je Nintendo z přechodu [na novou konzoli] velmi nervózní. Několik takových kroků v minulosti se jim příliš nepovedlo,“ řekl Linneman. Vzpomněl na GameCube, kterého se po Nintendu 64 prodalo jen přibližně 22 milionů kusů, aby dorazila jedna z nejúspěšnějších konzolí v historii – Nintendo Wii – po kterém opět přišel hluboký ponor s Nintendem Wii U. Teď je japonská společnost opět na vrcholu a opět bude navazovat na velmi úspěšný produkt, který oslovil už přes 115 milionů hráčů. Linneman mluví o celé řadě problémů, kterým musí momentálně Nintendo čelit, od samotného konceptu konzole, aby se příliš nevzdálil od toho, na co jsou hráči momentálně zvyklí, až po jméno, aby například Super Switch nenaznačoval jen upgrade, po kterém by třeba původní majitelé hybridní konzole nechtěli sáhnout.

Teď je japonská společnost opět na vrcholu a opět bude navazovat na velmi úspěšný produkt, který oslovil už přes 115 milionů hráčů.

„Je tu prostě mnoho problémů, které musí vyřešit a jsou kvůli tomu ve stresu. Navíc půjde o uvedení první konzole pod novým vedením,“ doplnil Linneman. Všichni redaktoři se pak shodli na tom, že až nová konzole od Nintenda dorazí, bude v korespondenci s dobou svého uvedení na technologické špici ve svém segmentu, aby mohla uplatnit nejnovější technologie a nabídla hráčům třeba ještě víc z konceptu hybridní konzole. Ostatně, původní Switch tu s námi už brzy bude dlouhých šest let, takže je všem zcela jasné, že bez ohledu na model OLED už je konzole značně zastaralá a již na sestupné tendenci. Na druhou stranu, nabídla mnoho her, které si koupily miliony hráčů, a i to je podle Digital Foundry důvod, že další věcí, na kterou se v souvislosti s novou konzolí můžeme těšit, je skoro až povinná zpětná kompatibilita.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru