branding
Death Stranding 2 On The Beach, Death Stranding 2 je za hranicí hry, říká Elle Fanning

Death Stranding 2 je za hranicí hry, říká Elle Fanning

Herečka nemá hry v oblibě, ale práci na ní a s Kodžimou si užívá. Role je pro ni jako filmová

Zdroj: Kojima Productions

Pokračování Kodžimova opusu Death Stranding se po mnoha a mnoha náznacích a hádanek konečně velkolepě ukázalo v prosinci během The Game Awards. Od té doby o hře krátce hovořil i sám Kodžima, když jeho studio slavilo sedmé výročí, nyní se ale dostala ke slovu i jedna z hvězd celého projektu, jíž je herečka Elle Fanning. Ta se objevila už také stihla objevit v Kodžimově podcastu Brain Structure, v němž se už před ní objevili i další představitelé postav v Death Stranding 2. A povídání to bylo vskutku zajímavé.

Kodžima představil svou „Death Stranding 2 rodinu“, kterou si postupně pozval do svého podcastu. Elle Fanning se objevila v předposlední epizodě s číslem 22, hostem dnešní třiadvacáté epizody je Troy Baker. Ve dvacátém prvním díle se objevila Šioli Kucuna, v šestnáctém Norman Reedus a ve dvacátém dánský režisér Nicolas Winding Refn, který dal Kodžimu s Fanning dohromady. Ta přiznala, že hry nehraje a ani je nemá příliš v oblibě, ale zaujala ji celá produkce a především pak její role. Navíc jí Refn přesvědčil, že práce s Kodžimou je zážitkem, který za to stojí, i když hrám neholduje. Kodžima je naopak jejím velkým fanouškem od sci-fi filmu Super 8 a plně jej přesvědčila svým výkonem v hlavní roli ve filmu Mary Shelley, díky kterému jí svěřil právě hlavní roli v pokračování Death Stranding.

Kromě toho, že není zrovna fanynkou her, na ni však zapůsobilo i to, že Death Stranding 2 vlastně nepůsobí jako hra, alespoň během práce na něm. I proto svou roli ve hře vnímá jako jakoukoli jinou roli, kterou ztvárnila ve filmu. Není to pro ni jen videohra, protože Kodžima píše plnohodnotné postavy a herci je mohou rovněž plnohodnotně ztvárnit se vším všudy. Death Stranding 2 je podle Fanning za hranicí hry. To bylo možné i díky nové technologii pro skenování, kterou Fanning v podcastu zmínila a už sám Kodžima minulý týden odhalil, že je využíváno postupů, kterých první Death Stranding nevyužíval. I vzhledem k tomu, že nemá Fanning s hrami příliš zkušeností, je její tvrzení o „hranici her“ zajímavé, ale v tuto chvíli můžeme jen odhadovat, co přesně je tím myšleno. Větší filmovost? Odpovědi na tuto otázku, jak už bývá u Kodžimových projektů, zatím bohužel neznáme.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru