Vzhledem k tomu, že to je jen hra, tak bude celkem snadné učinit nepříjemné rozhodnutí. Když budu jednat logicky, tj. o nohu přijdeš, buď rád, že žiješ, nebo tenhle nemá moc šancí, nemá smysl s ním ztrácet čas, nebo tenhle by sice šel zachránit, ale nemám dostatek prostředků či potřebné vybavení, takže bohužel, tak bude to mít nějaký dopad kromě pocitů u hráče?
Bylo řečeno, že zachraňováním životů se posiluje obrana. Je tedy možnost i prohrát v důsledku nízkého počtu zachráněných? A případně má to i jiný dopad? Např. na morálku personálu, která tím pádem třeba ovlivní jeho další úspěšnost a únavu. Nebo např. množství přidělených prosteředků či vybavení.
Máš pravdu díky bohu je to jen hra. Ale když se dokážeš do takové hry vžít a prožít ji tak myslím, že ta rozhodnutí nebudou vůbec tak jednoduchá a na konci si možná aspoň trochu budeš umět představit jak obtížně se v takové situaci musí člověk/lékař rozhodovat.
A pro srovnání mě napadá jiná polská hra, která získala hromady ocenění a tou je:This War of Mine. A myslím, že o té hře skoro nikdo nikdy nemluvil tak, že je to JENOM hra.
Bylo řečeno, že zachraňováním životů se posiluje obrana. Je tedy možnost i prohrát v důsledku nízkého počtu zachráněných? A případně má to i jiný dopad? Např. na morálku personálu, která tím pádem třeba ovlivní jeho další úspěšnost a únavu. Nebo např. množství přidělených prosteředků či vybavení.
A pro srovnání mě napadá jiná polská hra, která získala hromady ocenění a tou je:This War of Mine. A myslím, že o té hře skoro nikdo nikdy nemluvil tak, že je to JENOM hra.