branding
branding
4
  • Napřed mi přišlo zvláštní žalovat provozovatele obchodu / platformy (když pominu neúčinnost žalob na čínské vývojáře), ovšem následně jsem si uvědomil, že právě provozovatel platformy povinnost hlídat „svůj“ obsah má třeba na YouTube, ale i například provozovatel web hostingu. Vlastník práv kontaktujte platformu a ta toho, kdo obsah na platformu nahrál. No a najednou si říkám, že je s podivem že právě platformy typu Google Play, Apple store nebo třeba Steam (pravděpodobně) nemají možnost jak nahlásit porušení autorských práv a bojovat o svá práva v rámci platformy.
  • Tejpek_Couty napsal:
    S kamosema R6 pravidelně smažíme, tak jsem to sosnul na hajzliku v práci, po té co jsem dočetl Váš článek a musím říct ze je to fakt zábava. Teď to sosnul i kolega a jdeme to zkusit ve dvou 🙂
    Rozhodně kdyby mi někdo řekl ze je to od Ubisoftu, tak tomu i uvěřím. Krom charakterů postav a designu některých věci je to fakt totožné.
  • InvalidDante napsal:
    Vzhledem k tomu že jak Apple tak i Google si bere 30% podíl ze všech transakcí přes jejich obchody, tak je zcela legitimní podat žalobu i na ně. Jsem fakt hodně zvědavý jak se tenhle soudní spor vyvrbí. Nechat se nějakou hrou inspirovat či použít nějakou mechaniku je zcela v pořádku, ale udělat klon jedna ku jedné a pod jiným názvem vydělávat na duševním vlastnictví někoho jiného je tedy dost sprosté. Vlastně Ubisoftu i přeji štěstí aby aby tenhle spor vyhráli a klidně aby se nechali inspirovat i jiní tvůrci. Protože jak App Store tak i Google Play jsou perfektními klony jiných her doslova mromořeny a fakt by to už chtělo pročistit.
  • Swabator napsal:
    U tohohle případů jsem na výsledek velmi zvědav. Díky za info

Napsat komentář