Asi chápu, kam míříš, ale tak docela nesouhlasím. V první řadě her se Supermanem vznikla celá řada. A ne všechny byly tak špatné, jak se o nich traduje. I když si mnozí vývojáři na téhle látce vylámali zuby, přijdou další a zkusí štěstí. Ostatně, že s ním nejde udělat opravdu skvělou hru, se říkalo i o Batmanovi, než přišli Rocksteady a Arkham Asylum. Podobné to bylo se Spider-Manem před Neversoftem a tak podobně.
Ty ale nejspíš narážíš na „mýtus“, že skvělá hra se Supermanem nejde udělat, protože je právě tak super, že není zábavné s ním hrát, respektive je skoro nemožné vzhledem k jeho schopnostem vybalancovat hratelnost. Uznávám, že to má jistou logiku, ale myslím, že to právě ve světě videoher, který je plný „nesmrtelných a všemocných“ hrdinů, není zase takový problém a je jen otázkou času, kdy někdo prokletí prolomí.
Přijde mi, že si fanoušci spíš libují v tom přesvědčení, že to nejde udělat. Podobně jako se říkalo, že nejde zfilmovat Dunu nebo Pána prstenů. Je to naopak výzva, která volá po tom, aby ji někdo pokořil.
Asi píšu pozdě a nikdo si toho nevšimne, ale nedalo mi to. Jirko, žádná opravdu dobrá a řekl bych dokonce ani nadprůměrná Superman hra ještě nevznikla, zatímco slušných Batman her bylo už v 8bitové éře několik a i Batman Begins na PS2 byl lepší než jakýkoliv Superman. Ale o tom se přít nechci, je to koneckonců věc názoru. Udělat kvalitní hru se Supermanem je podle mě velká výzva kvůli tomu, jaké má přehnané (a přitom vlastně generické) super schopnosti a praktickou nesmrtelnost. Ale s tvým posledním odstavcem nadšeně souhlasím. Myslím, že to (zvlášť dnes) určitě jde a přál bych si, aby to někdo dokázal, i když je to dnes s jeho reputací hodně nepravděpodobné.. Určitě by to šlo i low-costově, třeba jako adventuru v Telltale stylu (důraz na proměnu z Clarka), ale radši bych byl, kdyby to dokázali v AAA. Třeba Superman Returns měla jeden zajímavý nápad, na kterém by se dalo stavět – Superman tam neměl svoje zdraví, zdraví měl Metropolis. Zkombinovat to s reputací a problém je vyřešen. Skoro :-).
Ty ale nejspíš narážíš na „mýtus“, že skvělá hra se Supermanem nejde udělat, protože je právě tak super, že není zábavné s ním hrát, respektive je skoro nemožné vzhledem k jeho schopnostem vybalancovat hratelnost. Uznávám, že to má jistou logiku, ale myslím, že to právě ve světě videoher, který je plný „nesmrtelných a všemocných“ hrdinů, není zase takový problém a je jen otázkou času, kdy někdo prokletí prolomí.
Přijde mi, že si fanoušci spíš libují v tom přesvědčení, že to nejde udělat. Podobně jako se říkalo, že nejde zfilmovat Dunu nebo Pána prstenů. Je to naopak výzva, která volá po tom, aby ji někdo pokořil.