První hra mě zaujala svým vizuálem a světem. Jelikož ale nejsem příznivcem her aplikujícím do bojů systém karet, vytváření jejich balíčku a projevům viditelné náhody (hod kostkou), tak jsem si počkal na pořádnou slevu, a tak jsem si ji zahrál až letos v květnu. Musím říct, že jsem si nakonec zvykl a po možnosti hodit více než 3 body, boj nabízel i zábavu, protože zpočátku mně to přišlo až příliš repetitivní.
A jelikož je roguecokoli pro mě obdobně neoblíbený žánr jako kartičky, v knihovně jsem našel překvapivě 14 her typu rogueněco a hrál jsem zatím jen The Last Case of Benedict Fox (to mě hodně bavilo) a někdy bych chtěl zkusit Sifu, tak v kombinaci vizuálu a stylu je pro mne pokračování nezajímavé do té míry, že už jsem ho dal na Steamu ignorovat.
Samozřejmě nepochybuji, že se ze změny řada hráčů zaraduje a zaujme je to naopak více než jednička. Tak snad se vývojářům sázka na tuhle kartu… tedy vlastně na tuhle akci vyplatí.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
A jelikož je roguecokoli pro mě obdobně neoblíbený žánr jako kartičky, v knihovně jsem našel překvapivě 14 her typu rogueněco a hrál jsem zatím jen The Last Case of Benedict Fox (to mě hodně bavilo) a někdy bych chtěl zkusit Sifu, tak v kombinaci vizuálu a stylu je pro mne pokračování nezajímavé do té míry, že už jsem ho dal na Steamu ignorovat.
Samozřejmě nepochybuji, že se ze změny řada hráčů zaraduje a zaujme je to naopak více než jednička. Tak snad se vývojářům sázka na tuhle kartu… tedy vlastně na tuhle akci vyplatí.