Po celou dobu čtení článku jsem se musel usmívat. Nezávislé studio založené před třemi lety a vybraných 226 tisíc dolarů na jedné straně. Na druhé straně obrovské a autentické mapy, skvělá grafika, 50 vs 50 hráčů, realistické chování a vyobrazení zbraní, 20 vozidel, dělostřelectvo… Takže zjevně tam pracují samí géniové, kteří dokázali vytvořit něco o co se snaží třeba Battlefield, ale oni to udělali zcela perfektně a za naprostý zlomek peněz a času. A teď tu o Karkulce, prosím.
Byl bych hrozně rád kdyby hra fungovala a hrála se tak jak píše Jirka, respektive hlásají vývojáři. Podle toho všeho by konečně mohla přijít ,,taktická,, střílečka kde by opravdu záleželo na soudržnosti týmu a rozhodování velitele navíc v kulisách II. světové války. Bohužel sem ale už odehrál nebo aspoň zkoušel odehrát takovýchto ,,pokusů,, hodně a vždycky opravdu vždycky to končí na samotných hráčích. Šílenci co jim je jedno jak by se hra měla hrát, hlavně že mám co nejvíc kills popřípadě hlavně že se vidím někde na horní části jakékoliv šílené tabulky na konci hry. Vždycky se najde někdo kdo sedne do tanku vyjede na kopec a bude si užívat svou nadvládu nad těma ostatníma srá*ema co hrajou uplně špatně přece. Nebo takový co ,,musí,, využít každé chyby a nevyváženosti hry. ( kdo hrál Heroes and Generals ví o čem mluvím ) Bylo by hezký kdyby se našlo 50vs50 rozumných hráčů co by dokázali zahrát ,,autentickou,, bitvu ale nemyslím si že by to někdy bylo možný. Nic méně jako skoro každou hru odehrávající se v kulisách II.světové války rád vyzkouším 🙂 a díky za super počtení …
Davalo by to smysl na klanove urovni, public nikdy nebude fungovat protoze se na 100% pripoji minimalne jeden troll ktery to teamu bude kazit zamerne. Staci se podivat do WoT kde se jim po 10 letech nepovedlo prijit na zpusob jak trestat hrace co tu hru zneprijemnuji vlastnemu teamu. Pokud se ale hraje clanwar tak si velitel vybira lidi kterim duveruje. Tam je to ale 15vs15. 50v50 bude tezsi orisek 🙂 uvidime co se z toho vyvine.