Jsem o tom přesvědčen. Vtažení do děje hry, práce s příběhem, zbraně, umělá inteligence, level design, variabilita prostředí,… Tohle všechno je za mě na výjimečné úrovni
Ty si v té době evidentně hry nehrál, protože si asi ani nebyl na světě.. (soudě podle tvé arogance)
Zkus tedy zabrousit do historie a zjisti si, nejen jak v té době hry vypadaly, ale zejména jak se 3D fps hry hrály. Nejde jen o 3dfx grafiku, ale o dávkování děje, proměnlivé tempo hry, atp..
Můžeš se vysmívat jak chceš, ale tebou citovaný výrok je naprosto platný.
Je to pravda, Half – life 1 jsem poprvé hrál po více jak deseti letech od vydání a musím upřímně říct, že jako jediná ve mě nechala něco, kvůli čemu se k ní stále rád vracím. Ta hra musela být výjimečná když vyšla. Hrál jsem spoustu FPS velmi dlouho potom, co vyšly, Quake, Quake 2, Unreal, SiN, Daikatana, NoLF,……. Ale jediná Half Life se mi opravdu dostala do hlavy tak silně.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Pravda nebo jen zbožné přání autora?
Zkus tedy zabrousit do historie a zjisti si, nejen jak v té době hry vypadaly, ale zejména jak se 3D fps hry hrály. Nejde jen o 3dfx grafiku, ale o dávkování děje, proměnlivé tempo hry, atp..
Můžeš se vysmívat jak chceš, ale tebou citovaný výrok je naprosto platný.