styl dostat se blíž temnější atmosféře prvních dílů se mi rozhodně líbí … ale přibližování kamery k postavě ne (aspoň tak na mě působí video). Už v path of exile mě tohle po pár hodinách totálně odradilo a to bylo zadarmo
„…a potvrdil, že i když se coby vývojáři nijak extra nevyžívají v krvi nebo ubližování lidem, chápou tyhle prostředky jako další ze způsobů, jak vyprávět příběh i vizuálně…“ – to jsou zase takové zvláštní „dospělé“ řeči. KAŽDÝ na téhle planetě chápe, o čem Diablo je a co se v něm má odehrávat. Nikdo nepředpokládá, že v Blizzardu pracují šílenci, co se vyžívají v rozporcovaných tělech. Tohle mě vždycky dokáže vyprudit. Jako by bylo NUTNÉ všechno omlouvat nebo pro jistotu všem všechno vysvětlovat, aby se náhodou nějaký příležitostný hráč, který v životě Diablo neviděl, nevyděsil… Děsný. V každém případě důraz na temnotu a sjednocení vizuálu kvituji. Nesmí to být ale nudné či bezpohlavní, což zatím z gameplaye trochu trčí… Sjednotit a ztemnit určitě, ale chce to více detailů a ten sjednocující vizuál musí být (když ne originální) zajímavý, chytlavý…