branding
branding
1
  • SnakeEater napsal:
    tady bude straaaaaašně důležité, jak se hra bude hrát a jak budou ty fighty působit, což zahrnuje kvalitní mocap a fyziku…. TPS hry jsou v tomto mnohem složitější než FPS hry a už jsem zažil spousty indie TPS her co prostě na obrázcích vypadaly dobře a pak se to hrálo a hýbalo otřesně.
    On prostě ten rozdíl mezi resident evil 4 nebo last of us na jedné straně a nějakými wannabe kopírkami na druhé ala daymare 1994 je na obrázcích malý, ale jak to člověk dostane do ruky fakt se to pozná. I takové drobnosti jako cákance krve na oblečení pak znamenají hodně.

    Nápad každopádně dobrý, působí to na mě tak nějak řádně béčkově Kotletovsky, pokud by se dialogy nesly v podobném poloseriozním duchu, vůbec bych se nezlobil… palec nahoru za to, že hlavní hrdina je zápasník MMA, pořádné chvaty a triky místo random máchání jako ve většině podobných her, jsou velké plus.

Napsat komentář