Co mě překvapilo na MK11 byli fatality. Srovnány vedle sebe působí velice stereotypně. A co jsem si všiml, krom části míchy, zmizely kosti. Spousta krve, vnitřností, řezání, ale ani jedna kostička. Byť jen jediné sežehnutí nebo rozpuštění v kyselině.
taky mě tu nemile překvapily fatality (ale pořád to je asi jen ten nejmenší problém co s touhle hrou mám :-)) … zdaleka jsem zatím neviděl všechny, ale přesně jak píšeš přijdou mi stereotypní … většinou prostě nějaký rozprsknutí celýho těla. To se třeba v předchozím dílu nedělo skoro u žádný fatality, tam na mě ale působily jako mnohem kreativnější, brutálnější a kolikrát z nich běhal mráz po zádech
Ta hra není vůbec rozbitá, je přesně taková jakou ji tvůrci plánovali. Nebo je snad potřeba vysvětlovat na jakém principu fungují mikrotransakce ve videohrách? Prostě to zkusili, u komunity to neprošlo, tak se bude jakože „opravovat“. Od dob kdy byly mikrotransakce ve velkých AAA hrách jen skutečně dobrovolná možnost a jejich existence neměla na hratelnost žádný přímý vliv (Dead Space 3, Deus Ex: Mankind Divided) přišly hry, kde již jsou mikrotransakce cílenou součástí game designu (Battlefront 2, Mortal Kombat 11).
Co mě překvapilo na MK11 byli fatality. Srovnány vedle sebe působí velice stereotypně. A co jsem si všiml, krom části míchy, zmizely kosti. Spousta krve, vnitřností, řezání, ale ani jedna kostička. Byť jen jediné sežehnutí nebo rozpuštění v kyselině.
tohle je idealni filtr, co ani nezkouset