Nejnovější hra od studia Firaxis Games, tahová superhrdinská strategie Marvel’s Midnight Suns, je venku necelé dva měsíce a shodou okolností ji včera doplnil první z DLC hrdinů, jímž je oblíbený žoldák Deadpool. Řada hráčů se shodla na tom, že Midnight Suns není hrou, kterou by očekávali zrovna od Firaxis Games, a i nadále se dožadují pokračování série XCOM, což není ani tak moc překvapivé. Na tuto sérii přišla řeč i v rozhovoru s kreativním ředitelem studia Jakem Solomonem pro magazín VGC, kde jí bylo věnováno několik slov.
XCOM director Jake Solomon has acknowledged fan demand for a new series entry, but says he’s not currently working on onehttps://t.co/e7Slwa6E4z pic.twitter.com/ab1Xa77AXb
— VGC (@VGC_News) January 27, 2023
Příští týden oslaví XCOM 2 sedmé narozeniny, jelikož vyšel 5. února 2016, posledním vstupem do série pak byl XCOM: Chimera Squad z 23. dubna 2020 a o rok později překvapivě i mobilní XCOM Legends. Jake Solomon v rozhovoru uvedl, že si je vědom přání fanoušků, ale zatím je musí zklamat, jelikož on sám se na žádné nové hře momentálně nepodílí. „O XCOMu v tuto chvíli nic nevím,“ odpověděl, což nepochybně zamrzelo velké množství hráčů. Jedním z důvodů je právě další vývoj Midnight Suns, který hru rozšíří o další obsah a hrdiny, neboť jej po Deadpoolovi obohatí ještě Venom, Morbius a Storm. Právě Morbius Solomona momentálně zaměstnává, jak sám uvedl.
Reboot XCOMu mohl zahodit koncept tahových soubojů. Designér se podělil s původním návrhem z roku 2005. Do finále se dostala řada nápadů https://t.co/1zlSuzUEqi pic.twitter.com/KtTMI2jwym
— Vortex (@vortexczech) February 8, 2021
Není pochyb o tom, že Solomon skutečně dobře ví, jak moc fanoušci vyhlížejí další hru. Koneckonců jde o častou otázku, na kterou například minulý rok odpověděl, že dokud žije on i Firaxis, není mrtvý ani XCOM. Nezbývá než čekat, až se Firaxis vypořádá s Marvelem a Midnight Suns, a pak bychom snad mohli začít doufat, že se studio a Jake Solomon znovu vrátí ke své oslavované sérii. Motivace by k tomu určitě byla a Solomonova slova mohou fanoušky alespoň uklidnit v tom, že se s další hrou do budoucna počítá. A zatímco budeme čekat, můžeme si připomenout původní koncept Enemy Unknown, s nímž se Solomon podělil před dvěma roky.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.