Pirátskou hru Skull & Bones od vývojářů z Ubisoftu jsme naposledy zmiňovali v polovině května. V souvislosti s oznámením nové strategie, v jejímž souladu se chce francouzská společnost více soustředit na free to play tituly, došlo na potvrzení odkladu Skull & Bones až na fiskální rok 2023, tedy kalendářně do období mezi 1. dubnem 2022 a 31. březněm 2023. Informaci provázel komentář finančního ředitele Frédéricka Dugueta, který vyslovil singapurskému týmu Ubisoftu důvěru a naznačil, že za uplynulých 12 měsíců učinili autoři hry značný pokrok. Vzpomínali jsme ale i na slova Elisabeth Pellen, která je zodpovědná za vývoj, o němž loni v záři napsala upřímný příspěvek na blog společnosti. Mluvila o změnách a nutnosti obohatit celý koncept, aby byli hráči spokojení a vývojáři hrdí na to, co pod jejich rukama vzniklo. Odtud však nebylo daleko k úvahám o několikerých restartech celého vývoje a předpokladům, že odklad hry přichází v souladu se zájmem učinit z ní free to play titul, případně do ní promítnout ještě víc změn. A podle magazínu GameLuster, který se odvolává na zdroje blízké Ubisoftu, se tak má opravdu dít.
Na stránkách zmiňovaného portálu se v průběhu dnešní noci objevil článek, v němž redaktor Nirav Gandhi mluví hned o několika titulech francouzského vydavatele. Značnou část věnuje právě Skull & Bones, na kterém se mělo údajně začít teprve před několika měsíci pracovat úplně od začátku. „Náš zdroj nám prozradil, že zhruba ve stejné době [kdy se řešily případy sexuálního obtěžování v Ubisoftu] se Skull & Bones vrátilo na rýsovací prkna a vývojáři na hře museli začít pracovat od začátku,“ říká GameLuster. Magazín obě události události zapojuje do souvislosti, uvádí ale, že není momentálně schopný stoprocentně potvrdit, zda incidenty na pracovišti skutečně natolik ovlivnili pohled na Skull & Bones, aby jen kvůli tomu muselo dojít k novému začátku vývoje.
Nové Skull & Bones má být teprve na začátku vývoje a údajná alfaverze to má dosvědčovat například i velkým množstvím chybějících textur.
„Náš zdroj nám sdělil, že v novém alfa buildu se Skull & Bones velmi podobá populární multiplayerové pirátské hře Sea of Thieves od Microsoftu. Používá pohled první osoby na lodi, ale mění se ve third person kameru v momentech, kdy loď opustíte,“ uvádí GameLuster dále. Celkově ale má být nové Skull & Bones teprve na začátku a údajná alfaverze to má dosvědčovat například i velkým množstvím chybějících textur. Není proto těžké pochopit, proč má hra vyjít až v roce 2023, tedy šest let poté, kdy byla hra na E3 2017 oficiálně oznámena.
Co se týče dalších titulů, článek pokračuje zmínkami o Riders Republic, kterého jsme se měli dočkat už 25. února, už v lednu ale došlo na odklad a odsun na pozdější část letošního roku. Ta by nicméně měla podle zmiňovaného magazínu klapnout, vzhledem k uspokojivému posunu vývoje k jeho finalizaci a postupnému dokončování všech důležitých aspektů. Jediné, na co GameLuster upozorňuje, má být prý až neúnosná míra mikrotransakcí, pod kterou je hra doslova pohřbena, včetně několika typů herních a prémiových měn a systému battle passů. Překvapivě ale Riders Republic není free to play záležitostí – jde o prémiový titul za plnou cenu, k jehož hraní na konzolích budete potřebovat také předplatné v PS Plus, resp. Xbox Live Gold.
Poslední jmenovanou hrou je Rainbow Six Quarantine Parasite, kterého by se hráči rovněž měli dočkat v letošním roce. Ani na tomto místě ale citovaný zdroj nebyl příliš spokojený a tvrdí, že hra během vývoje přišla o své vojenské pozadí a stala se z ní spíše bezduchá sci-fi akce s nevýraznými nepřáteli v podobě stále se opakujících mimozemšťanů a malými mapami. Obrázek o novém Rainbow Six jsme si nakonec mohli udělat sami skrze stream neuvědomělého streamera, který v březnu bez skrupulí hodinu vysílal preview verzi.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.