branding
Cyberpunk 2077, CD Projekt, Další odklad Cyberpunku 2077 už CD Projekt neplánuje

Další odklad Cyberpunku 2077 už CD Projekt neplánuje

Na next-genu prý bude hra vypadat lépe i bez updatu. Odložena však byla DLC i multiplayer

Zdroj: CD Projekt RED
19. 6. 2020
Název: Cyberpunk 2077 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , , Žánr: ,
Datum vydání:
10. 12. 2020
Q1 2025 (Mac)

Včerejší nečekaný odklad Cyberpunku 2077 měl dohru v podobě konferenčního hovoru s investory, kterým CEO vývojářů Adam Kicińský odpovídal na řadu dotazů. Týkaly se nejen samotného odkladu vydání, ale také kompatibility s novými konzolemi, budoucích příběhových DLC či multiplayeru a také možného dalšího odkladu v souvislosti se strategickými rozhodnutí, která by reagovala na konkrétní data uvedení PlayStationu 5 a Xboxu Series X. Není totiž bez povšimnutí, že fanoušci podezřívají CD Projekt z přípravy ještě jednoho finální posunu, aby nemusel launch hry probíhat ve dvou fázích a Cyberpunk 2077 vyšel v jeden den i pro next-gen.

Začneme-li touto otázkou, Kicińský se snažil vyvrátit všechny pochyby a přímo uvedl, že jeho společnost žádné postranní úmysly nemá. „S žádným takovým scénářem momentálně nepracujeme. Jsme si listopadovým termínem jistí a nechystáme žádné plány, v nichž bychom počítali se Cyberpunkem 2077 po datu 19. listopadu,“ řekl CEO CD Projektu konkrétně. Přidal i důvody, do kterých zahrnul zejména technologickou povahu nových konzolí a vysvětlil investorům, že přechod na budoucí generaci bude úplně jiný, než jaký byl skok na tu současnou, protože vývojáři nemusí vytvářet úplně nové verze her. „Vůbec se toho neobáváme, díky několika úpravám bude [Cyberpunk 2077] hratelný na obou [generacích] od prvního dne prodeje. Naopak to tedy vidíme jako příležitost […] a zvýšený zájem o videohry nám bude v plánovaném termínu k užitku,“ říká Kicińský.

Ještě jsme nezmínili počet DLC – i když je raději nazýváme rozšířeními, protože jsou větší nežli typická DLC – ale termín jejich uvedení je samozřejmě s vydáním Cyberpunku 2077 spojený.

Vysvětlil také, že na PlayStationu 5 a Xboxu Series X bude hra vypadat lépe nežli na stávajících konzolích, a to i bez aplikace jakéhokoliv „next-gen“ updatu. I s ním nicméně v CD Projektu počítají, byť Kicińský neposkytl žádné konkrétní datum, kdy bude k dispozici. Přislíbil však, že robustní update pro nové konzole bude v příštím roce zdarma dostupný všem, kdo si předtím koupí Cyberpunk 2077 na PS4 a Xboxu One. Na další z dotazů, týkající se příběhových rozšíření a multiplayeru, pak Kicińský podle očekávání odpověděl, že s dvouměsíčním odkladem základní hry došlo automaticky i k internímu posunu všech dalších dat pro plánované obsahové přídavky. „Ještě jsme nezmínili počet DLC – i když je raději nazýváme rozšířeními, protože jsou větší nežli typická DLC – ale termín jejich uvedení je samozřejmě s vydáním Cyberpunku 2077 spojený. Ohledně těchto přídavků jsme ale ještě nevydali žádné prohlášení, a i když na nich pracujeme – aniž by šlo o nějaké vystřižené části [ze základní hry], které schováváme v šuplíku – vyjdou jednoduše později,“ říkají vývojáři ústy svého prezidenta. Co se týče multiplayeru, Kicińský mluvil ještě obecněji a naznačil, že by si nikdo neměl dělat příliš velké obavy, vzhledem k tomu, že s již potvrzenou složkou pro víc hráčů beztak vývojáři počítali až v trochu vzdálenější budoucnosti a ve skutečnosti o ní zatím můžeme pouze spekulovat.

Nezbývá proto než čekat do 25. června, kdy CD Projekt plánuje speciální prezentaci Night City Wire, po níž by podle včerejší informace měla přijít ke slovu první preview od vybraných médií, která už mají údajně v tuto chvíli hratelnou verzi Cyberpunku 2077 k dispozici a poprvé ji mohou hrát bez dozoru vývojářů.

Nahlásit chybu v článku

10

Napsat komentář

Další články
Nahoru