Vývojáři z Cryteku už několik dní připravovali hráče na blížící se oznámení v souvislosti se sérií Crysis a zdá se, že čekání je definitivně u konce. Ačkoliv v úvahu připadal čtvrtý díl a spekulovalo se i nad možným restartem celé série, Crytek nakonec vsadil na tu nejbezpečnější variantu a chystá remaster třináct let starého prvního dílu. Dosavadní informace ještě není oficiálně stvrzena tiskovou zprávu, pochází však přímo z oficiálních stránek, na kterých se 1. dubna objevila animace s Nomádem. Fanoušci, kterým web nedal spát, však přišli na to, že se v pozadí už připravuje prezentace Crysis Remastered, ke které se dostali skrze sekci s informacemi o cookies.
„Crysis Remastered brings new graphic features, high-quality textures, and the CRYENGINE’s native hardware- and API-agnostic ray tracing solution for PC, PlayStation, Xbox, and – for the very first time – Nintendo Switch.“
oooops 😉 pic.twitter.com/4EVNOHzLzb
— lashman (@RobotBrush) April 16, 2020
Jak se můžete sami přesvědčit, v hlavičce popisované stránky je již připraveno logo Crysis Remastered a další důkaz pak na krátkou chvíli nabídla i skutečná homepage, skrývající se za Nomádem. Vedle hlavního artworku web Crysis potvrdil název a blížící se vydání na PC, PlayStationu 4, Xboxu One a poprvé v historii také na konzoli od Nintenda, tedy pochopitelně na aktuálním Switchi.
Co se týče vylepšení, v první verzi textu na hlavní stránce, který je zachycen například v tweetu portálu AllGamesDelta, se uvádí, že hra bude podporovat ray tracing. Vzhledem k tomu, že se původně zdálo, jako kdyby měla být tato technologie dostupná i na konzolích, došlo ke změně informační tabulky a na stránkách Crysis se nový text objevil i s poznámkou „Please, use this one“.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.