Před necelými dvěma týdny naznačil designér Clifford „CliffyB“ Bleszinski, že za oponou provádí něco se hrou LawBreakers. Šlo o první hru studia Boss Key Production, které CliffyB založil po svém odchodu z Epic Games, nesetkala se však s dostatečným zájmem ze strany hráčů, aby mohla přežít, a nasměrovala tak celé studio i kariéru jeho lodivoda v herním odvětví k zániku. Po šesti letech od krachu LawBreakers se ale zdá, že CliffyB to chce zkusit ještě jednou a po zmiňovaných náznacích o zatím nekonkrétních právních krocích přidává na svém Twitteru další střípky.
Well, turns out Nexon does own the rights to LawBreakers. @owenmahoney how about sliding into my DMs so we can talk about a resurrection?
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) April 19, 2023
„Vyšlo najevo, že práva na LawBreakers vlastní Nexon,“ napsal Bleszinski, čímž patrně narážel na zprávy od svého právníka související s neúspěšnou střílečkou. Následně designér vyzval CEO jihokorejského Nexonu Owena Mahoneyho, aby se spojili v soukromých zprávách a probrali, jak by bylo možné přivést LawBreakers zpět. Pokud jste ale příznivci práce CliffyhoB, tedy her jako Unreal, Unreal Tournament nebo samozřejmě Gears of War, zatím příliš nejásejte. Jak totiž citovaný designér uvedl v jedné z odpovědí fanouškům, sám by se do vývoje hry nijak nehrnul.
I’m over being CEO and lead designer. Shiz is exhausting.
But if a 3rd party wants to resurrect it with Nexon I’m down for consulting.
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) April 22, 2023
„Už jsem hodil za hlavu [možnost] být CEO a vedoucí designér. Tyhle s*ačky jsou vyčerpávající,“ napsal Bleszinski, ale doplnil, že pokud by se objevilo nějaké studio, které by ve spolupráci s Nexonem chtělo LawBreakers vytáhnout z hrobu, byl by k dispozici coby konzultant. Co to ale znamená ve skutečnosti nebo zda už na pozadí proběhla debata mezi CliffymB a Mahoneym, to zatím nevíme. A ačkoliv řada hráčů reaguje nadšeně a doslova prosí, aby se Bleszinski o návrat LawBreakers pokusil, Nexon by případný vývoj hry nemohl brát jen jako veselý experiment, ale jako byznys s nejistým výsledkem, který by stál společnost velkou sumu peněz.
Tím nechceme naznačit, že by se v LawBreakers neobjevily zajímavé nápady, které navíc převzaly či nezávisle použily jiné tituly, kterým se uspět podařilo, ale právě spojitost s prvním výbuchem a odchodem CliffyhoB z herní branže je pro oživení titulu stále poměrně velkou zátěží. S radostí ale budeme sledovat, pokud se někdo LawBreakers ujme a uplatní na kostru hry nové nápady. Kdo ví, třeba by si to sám Bleszinski se svým postojem ke hrám nakonec ještě rozmyslel.