Případy, kdy se Čína “nápadně inspiruje” nějakým západní produktem, nejsou nijak výjimečné a často mohou působit až úsměvně, když si člověk odmyslí skutečnost, že podobné parazitovaní na cizí práci může někoho pořádně potrápit. V roce 2019 jsme se takhle třeba podivovali, jak nový zombie open world klon od Tencentu připomíná Days Gone, psali jsme o akčním RPG Diablo_IslanD nebo hře Tank Battlegrounds, která bez obalu vykrádala Battlefield 1942. A právě na Battlefield dojde i tentokrát, ale ten nový s podtitulem 2042.
Magazín MP1st upozornil na novou reklamu na čínskou hru Battle Warship: Naval Empire, která obdivuhodně důkladným způsobem vykrádá část traileru na režim Battlefield Portal. Jedná se o segment z upoutávky, která vyšla letos v červenci. Battle Warship: Naval Empire je mobilní hra pro operační systémy iOS a Android od společnosti Magic Prime Group. Člověka by možná ani nenapadlo, jak daleko lze v “inspiraci” zajít, protože se místy shodují i všemožné maličkosti včetně kamer, tempa a střihu.
Jasně, že v praxi asi mobilní hra neodláká Battlefieldu žádné zájemce, ale jádro pudla je v něčem jiném. Otázkou je, zda bude EA na trailer nějak reagovat, protože některým společnostem se zjevně ani nevyplatí v takových případech soudit. A když už je řeč o Battlefieldu 2042 a režimu Portal, stojí alespoň za zmínku, že premiéru měla včera shodou okolností i nová upoutávka. Tento mód, který vám umožní vytvořit si tak trochu vlastní Battlefield s využitím prvků z Battlefieldu 1942, Battlefieldu: Bad Company 2 a Battlefieldu 3, má na starost tým Ripple Effect Studios.
EA Play a Xbox Game Pass nabídnou desetihodinový trial nového Battlefieldu, který bude k dispozici od 12. listopadu. Hra jako taková oficiálně vychází 19. listopadu, ale třeba s gold nebo ultimátní verzí se do boje můžete zapojit už o týden dříve.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.