branding
Část Bungie se přesouvá pod PlayStation Studios

Část Bungie se přesouvá pod PlayStation Studios

Jednotka Creative Studios bude i nadále dohlížet na live service hry včetně Destiny

Zdroj: Sony
23. 10. 2024

Když na konci července došlo ve studiu Bungie k dalšímu propouštění, generální ředitel Pete Parsons informoval také o tom, že část Bungie přejde přímo pod PlayStation Studios. Tehdy se mluvilo odhadem o 150 zaměstnancích s tím, že o jejich budoucí roli jsme se v té době nedozvěděli nic konkrétního. Situace se však po třech měsících vyjasnila díky prohlášení Bridget O’Neill, která v Bungie vedla jednotku Creative Studios. Na síti LinkedIn O’Neill vysvětlila, že její práce v Bungie jako takovém končí, je to ale dáno tím, že celá její skupina bude autonomně fungovat jako další subjekt v rodině studií PlayStationu a i nadále dohlížet na live service tituly, včetně Destiny nebo chystaného Marathonu.

„Dnešek je pro mě posledním dnem v Bungie, ale nikoliv posledním dnem práce na Destiny (a Marathonu),“ uvedla hned v úvodu svého vzkazu ředitelka Creative Studios. Dále vysvětlila, že její lidé budou plně integrováni do struktury PlayStation Studios a že ona sama přijala novou roli Seniord Director of Creative. O’Neill zároveň popisuje, že nově bude moci se svými kolegy sdílet know-how nabyté při vývoji Destiny i s ostatními studii Sony a pomoci jim s live service prvky v jejich titulech. Jde ostatně o pokračující snahu Sony naplno využít Bungie po akvizici na začátku roku 2022, tedy nejen jako vývojáře, ale jako odborníky na monetizační model, který chce japonská společnost využívat.

Bez povšimnutí ale nemůže zůstat fakt, že na tomto poli zatím Sony v nedávné době úspěšná nebyla, když došlo na zrušení multiplayerového spin-offu The Last of Us a následně také Twisted Metal. V nedávné době to pak byl výbuch Concordu, který byl pro společnost potenciálně obrovskou ztrátou a, doufejme, i ponaučením. Nejbližším velkým live service projektem tak zůstává zmiňovaný Marathon, který podle dosavadních ohlasů rovněž nemá na růžích ustláno a je otázkou, zda se vývojářům podaří v hráčích vzbudit větší zájem. Na to je ale příliš brzy, vzhledem k tomu, že jsme toho ze hry viděli prozatím jen opravdu málo, natož abychom si ji mohli sami vyzkoušet a učinit tak vlastní závěry.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru