branding
Star Wars: Knights of the Old Republic Remake, Lucasfilm Games, Bloomberg: Vývoj remaku KOTORu byl pozastaven

Bloomberg: Vývoj remaku KOTORu byl pozastaven

Vylepšenou verzi Star Wars: Knights of the Old Republic ohrožují otřesy uvnitř studia

Zdroj: Aspyr
27. 7. 2022

Novinář Jason Schreier přišel s novými informacemi ohledně očekávaného titulu Star Wars: Knights of the Old Republic Remake, které určitě nepotěší nikoho z řad fanoušků a hráčů. Dle jeho informací, které sepsal pro web Bloomberg, byl vývoj pozastaven kvůli nedávným a stále probíhajícím otřesům ve studiu Aspyr, kde hra vzniká. Touto situací může být ovlivněn a ohrožen i další vývoj hry a v současnosti není zcela jasné, jak se to bude mít se hrou nadále.

Remake jedné z nejoblíbenějších her z galaxie Star Wars, takzvaného KOTORu z roku 2003 od BioWare, byl oficiálně oznámen a představen loni na PlayStation Showcase, ačkoli náznaky byly již dříve. Remake nicméně nevzniká v BioWare ani v jiném studiu v rámci EA, projekt nakonec připadl studiu Aspyr, které již dříve pracovalo na portu obou dílů. Víme však, že ve výběru bylo i studio Beamdog, jež vede právě spoluzakladatel BioWare Trent Oster. V Aspyru se nicméně v poslední době děje řada nepěkných věcí, jež vyústily až k vyhazovu hlavního designéra Brada Prince i hlavního výtvarníka Jasona Minora. Během tohoto měsíce mělo být ze strany vedení zaměstnancům, kteří o něčem takovém pochopitelně měli zakázáno mluvit veřejně, řečeno, že se vývoj pozastavuje a budou se hledat možnost, jak jej znovu spustit a uzavřít nové smlouvy.

Vývoj samotný, který běží – či v tuto chvíli spíše běžel – již tři roky, byl přitom podle některých vývojářů ještě před pár týdny na správné cestě. 30. června mělo být dokončeno demo hry, které studio prezentovalo Lucasfilmu a Sony. O týden později však došlo k již zmíněným vyhazovům, přičemž Minor se na sociálních sítí vyjádřil, že to přišlo zcela nečekaně. Společnosti Aspyr ani Embracer, která studio od minulého roku vlastní, se k situaci nijak nevyjádřily. Vývoj však podle všeho nebyl navzdory dojmům vývojářů na správné cestě. Dva lidé, kteří byli přítomni na schůzce s vedením, uvedli, že demo „nebylo tam, kde si ho přálo vedení mít“. Kdosi další pak uvedl, že pro jeho tvorbu bylo vynaloženo neúměrné množství času a že by byl takový postup nadále neudržitelný.

Původní plány počítaly s tím, že by mohl remake KOTORu vyjít již v roce 2022, což je pochopitelně v tuto chvíli nemyslitelné. Nyní by mohl být realistickým rok vydání 2025, což je samozřejmě odhad, na který se za těchto okolností nelze spoléhat. V květnu Embracer oznámil, že se k vývoji připojuje jejich další studio Saber Interactive, přičemž si někteří z Aspyru nyní myslí, že by mohlo Saber vývoj zcela převzít, či minimálně převzít kontrolu. Osud hry a jejího vývoje je ovšem v tuto chvíli nejasný.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru