Vývojáři ze studia Game Science se čtyři dny po vydání své očekávané hry Black Myth: Wukong pochlubili prodejními čísly. A pokud vám neoficiální informace od čínských analytiků přišly s údajem 4,5 milionů prodaných kusů přehnané, pak jste nebyli připraveni na to, v jakém stavu se hra nachází doopravdy. Podle Game Science se už hra dostala nad hranici 10 milionů kusů a automaticky se tak v tomto ohledu zařadila k nejúspěšnějším titulům všech dob.
Black Myth: Wukong has sold 10 million copies across all platforms.
(Data as of 21:00 Beijing time, August 23, 2024)Thanks to all players worldwide for your support and love.
Have a great gaming weekend!#BlackMythWukong pic.twitter.com/mp3mk9JxrX— Black Myth: Wukong (@BlackMythGame) August 23, 2024
„Celosvětově se na všech platformách prodalo přes 10 milionů kopií Black Myth: Wukong. Díky hráčům z celého světa za podporu a lásku,“ napsali vývojáři na sociálních sítích. Co se týče platforem, zástupci Game Science jimi nepochybně myslí PlayStation a PC, specificky pak Steam, Epic Games Store a čínský WeGame. Součástí oznámení pak je i zmínka o více než 3 milionech souběžně připojených hráčů do hry, ovšem opět souběžně na všech platformách.
Za zmínku pak samozřejmě stojí i rekord ze Steamu, kde se Wukong zastavil na druhém místě žebříčku maximálního počtu souběžně připojených hráčů. Na první PUBG mu ale stále schází milion hráčů a není pravděpodobné, že se rekord slavné battle royale podaří pokořit, i tak je to ale pro Game Science obrovský úspěch.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Vem si kolik má Čína obyvatel těch 10mega pokud většina gamerů je z číny , tak to je jako když plivne do moře a metricky to klidně odpovídá vzhledem ktomu peaku..
Vem si jako kdyby to hrálo 1 čínský město , tolik těch kobylek je ,takže nevidim důvod to považovat za nereálnou metriku.